Madras til klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.802 visninger
8 svar
5 synes godt om
3. juni 2014

Victoria2013

Det gik da lige op for mig, da jeg læste en anden tråd, at grunden til at min datter altid er totalt svedig på ryggen og i nakken efter en lang lur i klapvognen... det er ikke fordi hun har det "for varmt", men fordi den faste 'madras/pude' i klapvognen ikke er åndbar. Vi har en Emmaljunga Edge Duo i øvrigt

Så jeg tænkte på at skaffe en form for tynd madras eller måske tæppe man kunne lægge i, til når hun skal sove lure i den herhjemme - nogen der kan anbefale en madras til en klapvogn, evt. hvor man kan klippe huller i til selen? Hvilken type har I købt, hvis I har gjort det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Pinkrose

Victoria2013 skriver:

Det gik da lige op for mig, da jeg læste en anden tråd, at grunden til at min datter altid er totalt svedig på ryggen og i nakken efter en lang lur i klapvognen... det er ikke fordi hun har det "for varmt", men fordi den faste 'madras/pude' i klapvognen ikke er åndbar. Vi har en Emmaljunga Edge Duo i øvrigt

Så jeg tænkte på at skaffe en form for tynd madras eller måske tæppe man kunne lægge i, til når hun skal sove lure i den herhjemme - nogen der kan anbefale en madras til en klapvogn, evt. hvor man kan klippe huller i til selen? Hvilken type har I købt, hvis I har gjort det samme?

Altså jeg brugte bare barnevogns madrassen passede fint

Anmeld

3. juni 2014

L&V

Victoria2013 skriver:

Vi bruger os bare en barnevognsmadras, da jeg syntes alt andet er for hårdt at ligge på

Anmeld

3. juni 2014

GUSO

Victoria2013 skriver:

Hej.. Jeg har købt en i babysam den var ikke ret dyr, kan ikke huske hvilket mærke, det er sådan en tynd en hvor der er huller i til selerne og så fåes den vidst nok i 3 farver : sort, lyserød og lyseblå

Anmeld

3. juni 2014

Victoria2013

GUSO skriver:

Hej.. Jeg har købt en i babysam den var ikke ret dyr, kan ikke huske hvilket mærke, det er sådan en tynd en hvor der er huller i til selerne og så fåes den vidst nok i 3 farver : sort, lyserød og lyseblå

Er det sådan én her I har? Dem har jeg nemlig kigget på...  Zero2Four klapvognshynde 

Tror vores oprindelige barnevognsmadras er for stiv i det til klapvognen og vil gøre liggeområdet "mindre" - klapvognen er jo ikke helt så bred som barnevognen

Anmeld

3. juni 2014

lenemor77

Victoria2013 skriver:

Er det sådan én her I har? Dem har jeg nemlig kigget på...  Zero2Four klapvognshynde 

Tror vores oprindelige barnevognsmadras er for stiv i det til klapvognen og vil gøre liggeområdet "mindre" - klapvognen er jo ikke helt så bred som barnevognen

Sådan en har vi. Genialt. Mini har lige klaret en uge i den græske varme på en sådan...

Anmeld

3. juni 2014

GUSO

Victoria2013 skriver:

Lige nøjagtig den er super god

Anmeld

3. juni 2014

Victoria2013

Super tak for svar, så er det da sådan en klapvognshynde vi skal have også  

Anmeld

3. juni 2014

spj

Jeg har brugt madrassen fra liften i min emmaljunga klapvogn. Den har passet perfekt.
Jeg synes så at selen i klapvognen er dum fordi de ikke kan sætte sig op, så den har puttet om bag ryglænet også har vi en almindelig barnevognssele i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.