Andre med Scandia Run?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.711 visninger
10 svar
2 synes godt om
2. juni 2014

IngenKoPåIsen

Er der andre der har den omtalte Scandia Run og i så fald, hvad har I så gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

Anna2706

Malunsesmutti skriver:

Er der andre der har den omtalte Scandia Run og i så fald, hvad har I så gjort?

Ja, jeg tog i babysam med selve kassen af barnevognen i dag, og fik så en helt ny uden det giftige selvfølgelig 

Anmeld

2. juni 2014

IngenKoPåIsen

Anna2706 skriver:

Ja, jeg tog i babysam med selve kassen af barnevognen i dag, og fik så en helt ny uden det giftige selvfølgelig 

Men er det så en Scandia Pace du har fået eller er den helt magen til??

Anmeld

2. juni 2014

Anna2706

Malunsesmutti skriver:

Men er det så en Scandia Pace du har fået eller er den helt magen til??

Det er Scandia Pace. Men der er ikke stor forskel, synes faktisk den nye kasse er meget federe 

Anmeld

2. juni 2014

IngenKoPåIsen

Anna2706 skriver:

Det er Scandia Pace. Men der er ikke stor forskel, synes faktisk den nye kasse er meget federe 

Det er nemlig også den jeg har fået tilbudt, og den vil jeg altså bare ikke have! Så vidt jeg kan se, har jeg købeloven på min side..

Anmeld

2. juni 2014

Anna2706

Malunsesmutti skriver:

Det er nemlig også den jeg har fået tilbudt, og den vil jeg altså bare ikke have! Så vidt jeg kan se, har jeg købeloven på min side..

Hvordan kan det være du ikke vil have den?  Skal ikke kunne om du kan få en magen til den originale 

Anmeld

2. juni 2014

IngenKoPåIsen

Anna2706 skriver:

Hvordan kan det være du ikke vil have den?  Skal ikke kunne om du kan få en magen til den originale 

Jeg synes simpelthen ikke den er pæn.. Jeg kan ikke få ombyttet til en mage til og derfor tror jeg, jeg har ret til at ophæve mit køb og få det fulde beløb tilbage, skal ned i babysam i morgen- så finder jeg ud af det, men håbede måske at andre havde stået i samme situation i dag

Anmeld

3. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Vi havde den Jedo Clara, der tidligere på året blev kaldt tilbage, og der fik vi alle pengene retur for den kontant, men den var ikke købt ved babysam.

Om du har købeloven på din side, afhænger af om man kan sige, at der er en mangel ved varen. På den ene side, ville du jo aldrig have købt vognen, hvis du havde kendt til problemet med materialet. På den anden side, er der jo tale om en frivillig tilbagetrækning af varen. Ved vores vogn var det Sikkerhedsstyrelsen, der havde pålagt producenten at trække den tilbage, og så havde vi krav på at få pengene tilbage, da der så ikke kunne diskuteres om, der var en mangel.

Jeg vil dog mene, at når butikken trækker vognen tilbage, så ligger der en delvis erkendelse af, at der er en mangel ved vognen, men det er ikke sikkert, at de vil gå med til det (det betyder dog ikke at butikken har ret).

Anmeld

3. juni 2014

Tystys14

Elskede den synes den var så pæn, og go at gå med. 

Men fik den byttet til en anden af samme model og fik 1000kr i tilgodebevis. Så jeg klager ikke 

Tog bare derover og sagde jeg ikke ville have en barnevogn der er skadeligt for mit barn, hvilket de forstod.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.