Svært ved at se enden ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. juni 2014

MetteRauff

Hej �� 

Jeg har nu gennem hele min graviditet, bøvlet med opkast, kvalme, halsbrand, ondt i benene, lænden, ryggen, bækkenløsning og sådan forsætter det lidt.  

Jeg går til akupunktur og massør hver uge, men synes ikke det hjælper mig. Alle har sagt til mig at det ville blive bedre efter omkring uge 12, men det bliver stadig kun værre. 

Jeg er nu 34+3 henne, så kun 6 uger igen! Jeg glæder mig utrolig meget, men 6 uger lige nu føles uendeligt! Andre der sider derude og har det på samme måde, og eventuelt nogle gode råd?  

Mange hilsner Mette  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

L&V

MetteRauff skriver:

Hej �� 

Jeg har nu gennem hele min graviditet, bøvlet med opkast, kvalme, halsbrand, ondt i benene, lænden, ryggen, bækkenløsning og sådan forsætter det lidt.  

Jeg går til akupunktur og massør hver uge, men synes ikke det hjælper mig. Alle har sagt til mig at det ville blive bedre efter omkring uge 12, men det bliver stadig kun værre. 

Jeg er nu 34+3 henne, så kun 6 uger igen! Jeg glæder mig utrolig meget, men 6 uger lige nu føles uendeligt! Andre der sider derude og har det på samme måde, og eventuelt nogle gode råd?  

Mange hilsner Mette  

Det lyder meget som mine graviditeter. De har heller ik været nemme og har haft svært ved at nyde det at være gravid.

Anmeld

3. juni 2014

Savvy

MetteRauff skriver:

Hej �� 

Mange hilsner Mette  

Det da dejligt at vide, at man ikke er alene i den klub, jeg har haft det ligesom dig, gennem hele min graviditet og jeg er 34+4 selv - så de 6 uger har bare at fise afsted  Nu det hårdt!!! Jeg kan være aktiv i et par timer, så skal jeg ind og ligge med fødderne oppe pga. Ødmer - der var måske mere spændende ting at foretaget sig end at ligge stille - som jeg ikke ligefrem er god til 

Men held og lykke til os - det "kun" den værste tid der kommer nu 

Anmeld

3. juni 2014

Mor til F

Åh nej,  kan det virkelig blive endnu værre endnu

Synes ikke det er særlig sjovt, at være gravid mere!

Selvfølgelig,  skal min  prinsesse blive i maven noget tid endnu (45 dage), så hun kan vokse,  og blive en lille tyksak

Hun er under gennemsnittet nu, og følges med vægtscanning ca hver 4. uge.

Det er bare ikke sjovt, når man har bækkenløsning,  smertefulde plukveer og kæmpe fødder (vand).

Er sygemeldt indtil fødslen,  og skal i følge lægen ligge ned mindst 20 timer i døgnet det r altså umuligt. 

Så nu må tiden gerne gå hurtigt,  så jeg kan få hende i armene snart

Anmeld

3. juni 2014

MetteRauff

Troede efterhånden jeg var ret alene om at ha' det sådan. Alle jeg kender som har børn, beskriver hele graviditeten som fantastisk. 

Jeg er også blevet sygemeldt to gange, men pga. alt det nye der er kommet i Januar med kontanthjælps reformen, skal jeg møde op på en skole et par gange i ugen og så kan jeg så heller ikke så meget mere efter der. Men nu er der heldigvis kun to uger til barsel.  

Anmeld

4. juni 2014

Rødhætte

MetteRauff skriver:

Hej �� 

Mange hilsner Mette  

Du er på ingen måder alene - desværre. Jeg havde kvalme/opkast de første 20 uger og min lænd er nu så ødelagt at jeg må gå med krykke. Jeg er i dag 35+6 og ser virkelig frem til lillebror kommer ud (men vil rigtig gerne gå til termin, da han er lidt lille)..

Graviditet er i mine øjne stærkt overdrevet af romantik - dog elsker jeg følelsen af liv

Anmeld

11. juni 2014

MetteRauff

Øv heldigvis er der ikke så længe til, og det er det hele værd! Men glæder mig nu til selv at kunne handle igen og selv gøre rent.  

Anmeld

11. juni 2014

Anonymo

MetteRauff skriver:

Hej �� 

Mange hilsner Mette  

Åh, jeg kender også til utålmodigheden og ventetiden - jeg fødte 42+0 og det var ULIDELIGT! 

Der var tidspunkter hvor jeg ikke troede, at det var virkelighed og hvor jeg troede hun skulle være derinde for altid. Jeg kan dog trøste dig med at alle smerterne og besværlighederne forsvinder på et tidspunkt 

Selvom du har hørt det før og sikkert er meget træt af at høre det så sov, sov, sov og sørg for at tage et ekstra fodbad, køb dig selv noget lækkert eller lign. du fortjener det! Du skaber et liv og det tager hårdt på dig og din krop 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.