5:2 kuren. Hvad spiser I på faste-dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
6 svar
3 synes godt om
2. juni 2014

*Pingvinen*

Jeg til prøve kræfter med 5:2 kur en.
Har fået nogle rigtig gode grundprincipper på stenalderkosten, men synes lige, jeg vil prøve det faste-halløj...
Men hvad spiser i på fastedage?
Og hvornår faster I fra og til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

L&V

*Pingvinen* skriver:

Jeg til prøve kræfter med 5:2 kur en.
Har fået nogle rigtig gode grundprincipper på stenalderkosten, men synes lige, jeg vil prøve det faste-halløj...
Men hvad spiser i på fastedage?
Og hvornår faster I fra og til?

Jeg spiser 1 måltid den dag. Ofte suppe men ellers normal mad også bare uden kulhydrat og en noget mindre potion. Inde på klidfasterne er der mange gode ideer og opskrifter og en go faq liste da mange tror man bare ha spise som man vil de andre 5 dage hvilket jo er en fejl

Anmeld

2. juni 2014

*Pingvinen*

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg spiser 1 måltid den dag. Ofte suppe men ellers normal mad også bare uden kulhydrat og en noget mindre potion. Inde på klidfasterne er der mange gode ideer og opskrifter og en go faq liste da mange tror man bare ha spise som man vil de andre 5 dage hvilket jo er en fejl

Har været medlem af den gruppe, men synes de var hårde derinde. Følte dig ikke på velkommen og hjulpet som ny.
Hvor mange timer faster du? Fra kl til kl?
Jeg er på min første fastedag (igen - har nemlig prøvet at faste 3 gange før, men det gik ikke)
Jeg har fastet fra kl 16 i dag og slutter kl 16 i morgen.

Anmeld

2. juni 2014

L&V

*Pingvinen* skriver:

Har været medlem af den gruppe, men synes de var hårde derinde. Følte dig ikke på velkommen og hjulpet som ny.
Hvor mange timer faster du? Fra kl til kl?
Jeg er på min første fastedag (igen - har nemlig prøvet at faste 3 gange før, men det gik ikke)
Jeg har fastet fra kl 16 i dag og slutter kl 16 i morgen.

Ja nogle af dem er lidt hårde jeg bruger det os kun til opskrifter og pga den faq. Fra 18.30-18.30 så opdager børnene det ikke. Vil helst ik de ser at jeg er på kur osv

Anmeld

2. juni 2014

*Pingvinen*

Ja nogle af dem er lidt hårde jeg bruger det os kun til opskrifter og pga den faq. Fra 18.30-18.30 så opdager børnene det ikke. Vil helst ik de ser at jeg er på kur osv

Godt tidspunkt. Så får du altid alm aftensmad eller hvordan?

Anmeld

2. juni 2014

L&V

*Pingvinen* skriver:

Godt tidspunkt. Så får du altid alm aftensmad eller hvordan?

Ja stort set. Vi spiser lchf så man får en go og mættende aftensmad uden mange kallorier

Anmeld

2. juni 2014

*Pingvinen*

Ja stort set. Vi spiser lchf så man får en go og mættende aftensmad uden mange kallorier

Okay. Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.