Er det dumt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
8 svar
2 synes godt om
2. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg er nu i 14+3 og skal til scanning igen om 6 uger. Synes dog det er længe at vente. Og føler jeg har brug for en scanning inden. Familien mener ikke det nødvendig at betale sig til en og bare vente.
Men har bare svært ved at forholde mig til den lille virkelig er der og alt er godt. Så det kunne være rart lige at se igen. Selvom det kun er 3 uger siden jeg sidst var til scanning...

Nogen der har haft det på samme måde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

Anonymor1

Anonym skriver:

Jeg er nu i 14+3 og skal til scanning igen om 6 uger. Synes dog det er længe at vente. Og føler jeg har brug for en scanning inden. Familien mener ikke det nødvendig at betale sig til en og bare vente.
Men har bare svært ved at forholde mig til den lille virkelig er der og alt er godt. Så det kunne være rart lige at se igen. Selvom det kun er 3 uger siden jeg sidst var til scanning...

Sådan havde jeg det også Og samtidig var jeg vildt spændt efter at få kønnet af vide så jeg købte mig en kønsscanning og det er jeg SUPER glad for jeg gjorde

Du bestemmer vel selv hvad du bruger dine penge på. Held og lykke med det hele

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

NataschaG skriver:

Sådan havde jeg det også Og samtidig var jeg vildt spændt efter at få kønnet af vide så jeg købte mig en kønsscanning og det er jeg SUPER glad for jeg gjorde

Du bestemmer vel selv hvad du bruger dine penge på. Held og lykke med det hele

Fra hvad uge kan de se kønnet?
Fik at vide fra 16 men nogle siger før.

Anmeld

2. juni 2014

Wik

Jeg kan godt forstå dig, men tænk på at fra uge 20-40 der er der ikke flere skanninger, så måske skal man nyde ventetiden så godt man kan. 

Dog synes jeg ikke der er noget galt med at betale for en skanning. Men jeg tror ikke man skal skanne for meget, man ved ikke om det har konsekvenser for barnet. 

Anmeld

2. juni 2014

Anonymor1

Anonym skriver:

Fra hvad uge kan de se kønnet?
Fik at vide fra 16 men nogle siger før.

Jeg fik den på vesterbro og jeg var 14+5 og gav 400 kr Fik en masse villeder, en dvd og en vanvittig god oplevelse. Synes personligt det er nemmere at undvære scanninger i den sidste halvdel af graviditeten, fordi man både kan se på maven man er gravid og mærke spark dagligt

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

NataschaG skriver:

Jeg fik den på vesterbro og jeg var 14+5 og gav 400 kr Fik en masse villeder, en dvd og en vanvittig god oplevelse. Synes personligt det er nemmere at undvære scanninger i den sidste halvdel af graviditeten, fordi man både kan se på maven man er gravid og mærke spark dagligt

Ja nemlig
Sådan tænker jeg også.

Bare svært når man føler at 6 uger er længe til. Og er lidt utryg ved det..

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Jeg kan godt forstå dig, men tænk på at fra uge 20-40 der er der ikke flere skanninger, så måske skal man nyde ventetiden så godt man kan. 

Dog synes jeg ikke der er noget galt med at betale for en skanning. Men jeg tror ikke man skal skanne for meget, man ved ikke om det har konsekvenser for barnet. 

Tænkte kun på en ekstra. Lige før at få at vide alt er ok. Nu man ikke kan mærke liv endnu eller se maven

Anmeld

2. juni 2014

stm2812

Anonym skriver:

Kan SAGTENS følge dig. Elsker også scanninger og efter lang tids prøven har jeg også et stort behov for det denne gang. Og når man ved kønnet kan man rigtig komme i gang med at købe noget

Anmeld

2. juni 2014

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Kan SAGTENS følge dig. Elsker også scanninger og efter lang tids prøven har jeg også et stort behov for det denne gang. Og når man ved kønnet kan man rigtig komme i gang med at købe noget

Ja har lidt svært ved at vente så længe. Bare lige et kig at alt er vel der inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.