Øv sikke en dag :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2014

tweety2060

God bedring med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

sandramor

Clgh skriver:

Puha. Det må være en hård omgang! 

Ved slet ikke hvad jeg ville gøre hvis vores store "dreng" blev så skidt tilpas 

God bedring med ham - sender en masse varme tanker til dig, dine børn og dit 3. 'Barn' 

Nej det er simpelthen også bare så frygteligt altså 

Man er så magtesløs... Så nu kan jeg kun håbe han kommer godt igennem natten og kæmper sig tilbage til os

Anmeld

2. juni 2014

morpåthurø

sandramor skriver:

Puuuuh ha sikke en dag jeg har haft 

Dagen startede med Melina kastede op imorges så jeg ikke ku komme afsted i skole hvor vi er igang med eksamensopgave.... 

Nå tænkte jeg.. Så må jeg bare få læst en masse istedet for... Men pludselig ligger jeg mærke til min hund... Har den skønneste cavalier King Charles spaniel på 7 år... Han har i et par dage gået og hostet men tænkte det måske var orm og ville ringe til dyrlægen for at få noget for det... Men ser han ligger og ser MEGET dårlig ud og trækker vejret meget meget hurtigt.... 

Får ringet til dyrlægen og får en tid kl 14.30 til ham... Da jeg skal op til min far for at aflevere min datter kan han knap nok følge med i snoren... Han kan knap nok gå så meget pruster han... Nå men får min datter afleveret og kommer ind til dyrlægen som lytter på ham og siger ja det er hjertet det er galt med tror jeg... Cavalier har tendens til hjertefejl... Så vi blir sendt til deres anden klinik hvor ham der laver hjertescanninger holder til... 

Og wow det gik stærkt!! Hurtig ind med ham.. Få lagt ham ned og får ham scannet og ganske rigtigt... Hans hjerteklapper lukker ikke ordentligt sammen så blodet strømmer den forkerte vej plus der står blod inde i hjertekammeret.. Plus han har massiv væske i lungerne 

Han blir hurtig lagt i iltkammer og får akut behandling for hjertet.. Der skal han ligge til imorgen før kan han ikke sige om han reagere godt på medicinen og om han i det hele taget har en chance.... Hvis han reagere godt skal han på vanddrivende medicin og hjertemedicin resten af hans dage meeeen gammel blir han nok aldrig 

Fik også at vide at hvis min datter ikke havde været syg og jeg dermed var taget i skole og først kommet hjem om eftermiddagen og derfor måske ventet til imorgen med at tage til dyrlæge var han højst sandsynlig død 

Puuuuh ha hvor blev jeg ked af det altså!! Har haft ham siden han var 8 uger gammel og han er jo mit 3 "barn".... 

Håber der er nogen der vil tænke lidt på ham.... Måske det hjælper lidt 

Skulle bare lige ud med det... 

hold da op en omgang.

Jeg vil krydse alt hvad krydses kan og sender masser at positiv energi mod jer og håber I finder ud af imorgen at behandlinger virker.

Held og lykke

Anmeld

2. juni 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Nej det er simpelthen også bare så frygteligt altså 

Man er så magtesløs... Så nu kan jeg kun håbe han kommer godt igennem natten og kæmper sig tilbage til os

Ja 

Vi havde engang vores hund "indlagt" fra kl. 8 om morgen og hen til om aftenen (ca. Kl 17).

det var ikke så alvorligt som med din, men han var så dehydreret pga dårlig mave i en uge. Men der trøstede jeg mig ved at han var i de bedst tænkelige hænder i forhold til situationen. Og det beroligede mig en del (hvilket var godt eftersom jeg skulle til eksamen). 

Så bare husk at der er nogle dygtige mennesker, der gør alt hvad de kan. 

Håber virkelig at han klarer den!

Anmeld

2. juni 2014

sandramor

morpåthurø skriver:

hold da op en omgang.

Jeg vil krydse alt hvad krydses kan og sender masser at positiv energi mod jer og håber I finder ud af imorgen at behandlinger virker.

Held og lykke

Ja det var en hård omgang og sidder og prøver ar koncentere mig om at læse til eksamen men det må jeg vist droppe tror jeg 

Men tak for dine krydsede fingre og positiv energi... Håber der hjælper 

Anmeld

2. juni 2014

sandramor

Clgh skriver:

Ja 

Vi havde engang vores hund "indlagt" fra kl. 8 om morgen og hen til om aftenen (ca. Kl 17).

det var ikke så alvorligt som med din, men han var så dehydreret pga dårlig mave i en uge. Men der trøstede jeg mig ved at han var i de bedst tænkelige hænder i forhold til situationen. Og det beroligede mig en del (hvilket var godt eftersom jeg skulle til eksamen). 

Så bare husk at der er nogle dygtige mennesker, der gør alt hvad de kan. 

Håber virkelig at han klarer den!

Ja det er sku hårdt men ja jeg prøver også at tænke på at han er i de bedst tænkelige hænder og de arbejdede lynhurtigt med ham og ham der scannede ham er en af de bedste på området... Så ja han kan ikke være i bedre hænder...

Men ja håber han kæmper sig tilbage så vi kan få nogle gode år endnu sammen

Anmeld

2. juni 2014

Isabella_mor

krydser fingre for at han kommer sig så han kan få et godt liv, det han har tilbage hvis det ikke er så længe... 

heldigt at du var blevet hjemme hos ham

jeg må hellere kysse og kramme min hund lidt ekstra i aften... 

Anmeld

2. juni 2014

sandramor

Isabella_mor skriver:

krydser fingre for at han kommer sig så han kan få et godt liv, det han har tilbage hvis det ikke er så længe... 

heldigt at du var blevet hjemme hos ham

jeg må hellere kysse og kramme min hund lidt ekstra i aften... 

Taaaark for det 

Uuh ja aldrig har jeg da været så glad for at mit barn valgte at blive syg  Hun valgte den helt rigtige dag uden tvivl 

Jaah det sys jeg lyder som en god ide 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.