Skriger når hun skal puttes i barnevognen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juni 2014

lau85

Hej

min datter på 7 måneder er begyndt at skrige, når hun skal puttes i barnevognen. Jeg putter hende i barnevognsselen og så starter skrigeriet og stopper først når jeg tager hende op.

er der andre, som har prøvet dette? Og er der ellers nogle gode råd? 

Vil helst have hun sover i barnevognen om dagen, og nogle dage ender det med at hun ikke får sovet middagslur, hvilket resultere i en meget træt datter sidst på eftermiddagen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

Clisolka

lau85 skriver:

Hej

min datter på 7 måneder er begyndt at skrige, når hun skal puttes i barnevognen. Jeg putter hende i barnevognsselen og så starter skrigeriet og stopper først når jeg tager hende op.

er der andre, som har prøvet dette? Og er der ellers nogle gode råd? 

Vil helst have hun sover i barnevognen om dagen, og nogle dage ender det med at hun ikke får sovet middagslur, hvilket resultere i en meget træt datter sidst på eftermiddagen. 

Kunne det måske tænkes at der er bisser på vej - eller måske øreproblemer?

Anmeld

2. juni 2014

Isabel85

Jep samme problem her og hun er også 7 måneder. Vi går tur, hun sidder lidt op og kigger og så når jeg lægger hende ned starter balladen. Og hun stopper som regel ikke før jeg har taget hende op igen. Det er mega frustrerende, føler ikke jeg kan tage nogen steder hen, fordi ellers får hun ikke sin lur. Har tænkt på om jeg måske lægger hende for tidligt, men hun virker bare træt.

Anmeld

3. juni 2014

Snoopy77

Jeg havde lidt samme problem med min datter, hun var bare lidt yngre. Jeg fandt ud af, at det handlede om at hun ikke gad at ligge ned for så kunne hun jo ikke følge med i alting. Så jeg lod hende sidde op (så godt som hun nu kunne dengang), og lagde hende ned når hun var faldet i søvn. 

Anmeld

3. juni 2014

lau85

"Dejligt" at det ikke kun er min datter   Men mega frusterende... Kunne godt tro at det er samme "problem" som snoopy77 skriver, at de gerne vil følge med i alt og ikke vil ligge ned, sæt de går glim af noget. 

Håber det snart blir bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.