Hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
6 svar
2 synes godt om
2. juni 2014

Cat93

Hej damer
Er i dag 5+4 men har i nat haft smerter i maven og har ikke rigtig kunne sove.. Ville tage en test i dag for at se om den stadig er positiv eller om der var en bio på vej.. Den er stadig meget positiv men ikke så positiv som sidst synes jeg? Betyder det noget? Jeg er nervøs når jeg får ondt efter at ha haft en sa og en bio. I kan lige se billed af testene. Det første billed er jeg 5+2 det andet 5+4
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

marieo

Cat93 skriver:

Hej damer
Er i dag 5+4 men har i nat haft smerter i maven og har ikke rigtig kunne sove.. Ville tage en test i dag for at se om den stadig er positiv eller om der var en bio på vej.. Den er stadig meget positiv men ikke så positiv som sidst synes jeg? Betyder det noget? Jeg er nervøs når jeg får ondt efter at ha haft en sa og en bio. I kan lige se billed af testene. Det første billed er jeg 5+2 det andet 5+4

det er ret normalt at have mens lignende smerter i starten af graviditeten, så tænker du ikke skal bekymre dig om dem. Synes du skal holde dig fra at blive ved med at teste, det fucker med psyken.

Anmeld

2. juni 2014

Cat93

marieo skriver:

det er ret normalt at have mens lignende smerter i starten af graviditeten, så tænker du ikke skal bekymre dig om dem. Synes du skal holde dig fra at blive ved med at teste, det fucker med psyken.

Tak Ja det er bare svært at være rolig, skal til lægen tirsdag i næste uge tror jeg spørger om der mulighed for en tryghedscanning.

Anmeld

2. juni 2014

Bak

Cat93 skriver:

Hej damer

Husk at sammenligne de samme streger det er kontrolstregen på billede to, der er lidt mere svag i farven end den er på billed 1! Din teststreg er ligeså tydelig, hvis ikke mere tydelig på dit sidste billede Bare rolig

Anmeld

2. juni 2014

Cat93

Bak skriver:

Husk at sammenligne de samme streger det er kontrolstregen på billede to, der er lidt mere svag i farven end den er på billed 1! Din teststreg er ligeså tydelig, hvis ikke mere tydelig på dit sidste billede Bare rolig

Dejligt med lidt beroligelse det var bare de smerter der, der gjorde mig så nervøs... men ingen smerter længere.. må bare slappe af

Anmeld

2. juni 2014

MMOGM

Cat93 skriver:

Hej damer

Stort tillykke 

Anmeld

2. juni 2014

Cat93

MMOGM skriver:

Stort tillykke 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.