Hindeløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.350 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. august 2009

clss

Som skrevet hvad er hindeløsning??

nogle af mine veninder og bekendte siger at de har fået lave hindeløsning og dagen efter fødte de.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

copt

Det er når jordemorderen prikker hul på fosterhinden så vandet går. Herefter skulle veerne gerne begynde at komme, hvis de ikke gør får man ve-fremmende drop - altså når de har valgt at sætte dig igang.

Anmeld

13. august 2009

clss

copt skriver:

Det er når jordemorderen prikker hul på fosterhinden så vandet går. Herefter skulle veerne gerne begynde at komme, hvis de ikke gør får man ve-fremmende drop - altså når de har valgt at sætte dig igang.

nå ok

så gør de højst sandsynligt ikke det ved mig for de vil ikke sætte mig igang

41+2

Anmeld

13. august 2009

Pia

copt skriver:

det er ikke rigtig...

Hindeløsning er hvor jm går ind og køre sine finger godt rundt i dit underliv og udvider dine hinder..
det andet er direkte igangsættelse..

Jeg vae selv hele møllen igennem for 9 uger siden.. hindeløsning havde ingen effekt for mig..

Håber snart din fødsel går igang...

Pia..

Anmeld

13. august 2009

clss

Pia skriver:

det er ikke rigtig...

Hindeløsning er hvor jm går ind og køre sine finger godt rundt i dit underliv og udvider dine hinder..

Jeg vae selv hele møllen igennem for 9 uger siden.. hindeløsning havde ingen effekt for mig..

Pia..

takker

Anmeld

13. august 2009

Englebisse

Pia skriver:

det er ikke rigtig...

Pia..

Ja det er nemlig rigtigt. Det har slet ikke noget at gøre med igangsættelse. MIn jordmor lavede også en hindeløsning på mig. Hjalp heller ikke særlig meget andet jeg udvidede mig 1 til 2 cm mere.
Jordmoren må først lave en hindeløsning når din livmorhals er forkortet. Så siger de man helst skal gå i fødsel et døgn efter, men det gjorde jeg ikke, og endte så tilsidst med en igangsættelse. For nogle hjælper det man tager hinderne og andre ikke.
Knus

Anmeld

13. august 2009

clss

Englebisse skriver:

Ja det er nemlig rigtigt. Det har slet ikke noget at gøre med igangsættelse. MIn jordmor lavede også en hindeløsning på mig. Hjalp heller ikke særlig meget andet jeg udvidede mig 1 til 2 cm mere.
Jordmoren må først lave en hindeløsning når din livmorhals er forkortet. Så siger de man helst skal gå i fødsel et døgn efter, men det gjorde jeg ikke, og endte så tilsidst med en igangsættelse. For nogle hjælper det man tager hinderne og andre ikke.
Knus

mange tak.

tror bare jeg er ved at være temlig utålmodig

Anmeld

13. august 2009

Englebisse

clss skriver:

mange tak.

tror bare jeg er ved at være temlig utålmodig

Det var så lidt :-)
Kan selv huske den laaaaange ventetid, men det her giver nok ikke nogen trøst, men lige pludselig ligger du med dit nyfødte barn i dine arme. Så har du glemt den laaaaange ventetid.
Sender dig en masse vestøv *puuuust*
Knus

Anmeld

13. august 2009

Nanna1985

Sender dig en KÆMPE bunke VE-STØV

Anmeld

13. august 2009

clss

Nanna1985 skriver:

Sender dig en KÆMPE bunke VE-STØV

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.