hæklerier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.753 visninger
15 svar
8 synes godt om
1. juni 2014

ano14316

Tiden skal jo gå med noget her imens jeg venter på at baby kommer.. har derfor fået hæklet en del.. 

I får lige lidt billeder.. 

De første 2 billeder er en puslebold, som kan skilles ad og samles.. 

Så en barnevognstæppe jeg er i gang med. 

Og så et tæppe til Magnus og baby, det måler 70x110

Er babysvøb og matchende hue og til sidst en Pathat.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

LilleMie

ano14316 skriver:

Tiden skal jo gå med noget her imens jeg venter på at baby kommer.. har derfor fået hæklet en del.. 

Det er godt nok nogle flotte ting, du har lavet 

Jeg har endnu ikke fået mod på at kaste mig ud i et tæppe (men drømmer om det), holder mig mest til mindre og mere overskuelige projekter 

Og så er jeg helt vild med den puslebold, du har lavet - den har jeg aldrig set før! Men nu har jeg lige fundet opskriften på den og den er kommet på min to-do liste 

Anmeld

2. juni 2014

Chellie

Hvor er du sej! Hvor fandt du opskriften på svøbet? 

Anmeld

2. juni 2014

ano14316

LilleMie skriver:

Det er godt nok nogle flotte ting, du har lavet 

Jeg har endnu ikke fået mod på at kaste mig ud i et tæppe (men drømmer om det), holder mig mest til mindre og mere overskuelige projekter 

Og så er jeg helt vild med den puslebold, du har lavet - den har jeg aldrig set før! Men nu har jeg lige fundet opskriften på den og den er kommet på min to-do liste 

Mange tak.. 

Jeg synes det er rart at have gang i et stort og et lille projekt samtidig. Tæpperne er rare fordi man som regel ikke skal tænke det store eller tælle.. Og de mindre ting fordi det kræver lidt mere opmærksomhed.. 

Det tæppe jeg er igang med nu, skrider ret hurtigt fremad, til gengæld amskal der tælles undervejs, så man sidder ikke og snakker samtidig, eller jeg gør ikke ihvertfald.. 

Men generelt går tæpper med stm mønster jo relativt hurtigt, lige på nær det grå jeg har lavet - kæft det tog en krig hehe.. 

Anmeld

2. juni 2014

ano14316

Chellie skriver:

Hvor er du sej! Hvor fandt du opskriften på svøbet? 

Den har jeg købt på etsy.com.. 

Det hedder noget med victorian baby blanket. Den oprindelige opskrift er med 2 blonde kanter men jeg har kun lavet mit med én.. 

Anmeld

2. juni 2014

*Mor Til Albert*

ano14316 skriver:

Super lækre ting. Du er rigtig dygtig!  
Jeg er selv i gang med at hækle babytæppe.

Anmeld

2. juni 2014

ano14316

*Heidi* skriver:

Super lækre ting. Du er rigtig dygtig!  
Jeg er selv i gang med at hækle babytæppe.

Mange tak.. må vi se billeder?

Anmeld

2. juni 2014

LilleMie

ano14316 skriver:

Mange tak.. 

Jeg synes det er rart at have gang i et stort og et lille projekt samtidig. Tæpperne er rare fordi man som regel ikke skal tænke det store eller tælle.. Og de mindre ting fordi det kræver lidt mere opmærksomhed.. 

Det tæppe jeg er igang med nu, skrider ret hurtigt fremad, til gengæld amskal der tælles undervejs, så man sidder ikke og snakker samtidig, eller jeg gør ikke ihvertfald.. 

Men generelt går tæpper med stm mønster jo relativt hurtigt, lige på nær det grå jeg har lavet - kæft det tog en krig hehe.. 

Det er måske rigtig nok, det er nok også bare fordi jeg aldrig har kastet mig ud i det, så jeg gør det nok værre end det er 

Jeg har en regel om ét projekt af gangen for tiden, da jeg skriver speciale og "desværre" hurtigt bliver meget grebet af mine hækleprojekter, så jeg bliver nødt til at prioritere min tid 

Anmeld

2. juni 2014

*Mor Til Albert*

ano14316 skriver:

Mange tak.. må vi se billeder?

Ja, det må I da gerne. Her har jeg lagt lapperne op på bordet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juni 2014

ano14316

LilleMie skriver:

Det er måske rigtig nok, det er nok også bare fordi jeg aldrig har kastet mig ud i det, så jeg gør det nok værre end det er 

Jeg har en regel om ét projekt af gangen for tiden, da jeg skriver speciale og "desværre" hurtigt bliver meget grebet af mine hækleprojekter, så jeg bliver nødt til at prioritere min tid 

Det kender jeg rigtig godt hehe.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.