Vil blot sige Hej :) og med lidt af en undring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. juni 2014

Jegermig

Hej er ny herinde. 

Så håber at få gavn af sitet.  

når men jeg stoppede på P-pillen for nogle måneder siden, har haft næsten to ens cyklusser. Kæresten og jeg, har planer om BP, (kaldes det ikke det.? ) i det nye år, da jeg gerne vil have ordenligt styr på cyklus og Udd. Og job  

Men, har blomstret på hele kroppen med bumser, og hårvæksten, er bare groet.

Min udflåd har været helt gelé agtigt, og har kunne trække voldsomt i det.

Har tisset lidt oftere end før, men ved ikke om det også har været vejret der skyldes det.

Hvad mener i.? Ægløsning eller.?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

StudPsyk

Jegermig skriver:

Hej er ny herinde. 

når men jeg stoppede på P-pillen for nogle måneder siden, har haft næsten to ens cyklusser. Kæresten og jeg, har planer om BP, (kaldes det ikke det.? ) i det nye år, da jeg gerne vil have ordenligt styr på cyklus og Udd. Og job  

Har tisset lidt oftere end før, men ved ikke om det også har været vejret der skyldes det.

Joh, måske! Det kunne sagtens ske at være ægløsning, men også lige så vel din krop der roder lidt rundt hormonelt efter p-pille stop. Under alle omstændigheder bør i beskytte jer yderligere, hvis i ikke ønsker graviditet før 2015

Anmeld

1. juni 2014

Jegermig

Janne T. skriver:

Joh, måske! Det kunne sagtens ske at være ægløsning, men også lige så vel din krop der roder lidt rundt hormonelt efter p-pille stop. Under alle omstændigheder bør i beskytte jer yderligere, hvis i ikke ønsker graviditet før 2015

Altså det ville ikke været et problem hvis det skete nu  

men tror bare det er mere realistisk med min cyklus til januar. 

Men tak for svar  

Anmeld

1. juni 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Jegermig skriver:

Altså det ville ikke været et problem hvis det skete nu  

men tror bare det er mere realistisk med min cyklus til januar. 

Men tak for svar  

Jeg er blevet gravid i første cyklus efter p-pillestop tre gange, så det er ikke spor urealistisk. Mener også at have læst, at p-piller i dag har så lavt hormonindhold, at det sjældent tager flere måneder for kroppen at vende sig til normal cyklus.

Anmeld

1. juni 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Jegermig skriver:

Hej er ny herinde. 

Hvis I ikke beskytter jer, så er graviditet jo muligt !! Efter at have tager p-piller i næsten 15 år, blev jeg første gang gravid efter 3 måneder og her 2. gang efter kun 1,5 måned ! Så tro ikke at der behøver at gå lang tid 

//Mette

Anmeld

1. juni 2014

Jegermig

Jegermig skriver:

Hej er ny herinde. 

Tak for svar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.