Han er ret sej ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
6 svar
10 synes godt om
1. juni 2014

MyLove E

Elias er lige blevet 3 år. Han har nogle bogstaver han ikke kan sige, så nogen gange er han svær at forstå og han stammer også en del

MEN MEN når det så er sagt, så har han et ordforråd UDEN LIGE.
Han snakker hele tiden og siger alt.
Et eksempel : Han finder nogle gamle macD glas inde i et skab.
" Se mor det passer PERFEKT til min mund "
Og sådan nogle sætning som man ikke forventer vil komme fra en der lige er fyldt 3 kommer der bare flere gange om dagen

Snakker jeres også meget og siger de nogle sjove ting ? Del gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

Malthe2010

Min søn på 3og et halv kan simpelthen snakke ørene af en døv  Og de ting han siger en gang imellem er ikke til at forstå hvor han har fra! Det er en vidunderlig alder  Han kan sige ting til mig som: har du været ude og løbe idag mor? Ja det har jeg skat.. Har du løbet 50km? Nej Malthe, bare 5 km.. NÅRH! det var da ikke langt mor  han er en charmetrold ud over alle grænser 

Anmeld

1. juni 2014

MyLove E

Malthe2010 skriver:

Min søn på 3og et halv kan simpelthen snakke ørene af en døv  Og de ting han siger en gang imellem er ikke til at forstå hvor han har fra! Det er en vidunderlig alder  Han kan sige ting til mig som: har du været ude og løbe idag mor? Ja det har jeg skat.. Har du løbet 50km? Nej Malthe, bare 5 km.. NÅRH! det var da ikke langt mor  han er en charmetrold ud over alle grænser 

De er skønne Jeg løber også og når jeg så kommer hjen, siger han "Dejligt du løb hjem igen mor

Anmeld

1. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
MyLove E skriver:

Elias er lige blevet 3 år. Han har nogle bogstaver han ikke kan sige, så nogen gange er han svær at forstå og han stammer også en del

Og sådan nogle sætning som man ikke forventer vil komme fra en der lige er fyldt 3 kommer der bare flere gange om dagen

Min søn er snart 4 år og taler ikke så godt da han er ørebarn. ( han har talepædagog på) forleden dag overraskede han mig. Han havde lige været i bad og jeg fandt nogen boxershorts med hulk på. Så sagde vi må hellere gemme din "lillemand" så kiggede han på mig med hans dådyr øjne og sagde Hvorfor? Den er ikke farlig mor jeg små grinte hele dagen. Hvor jeg dog elsker ham så højt.

Anmeld

1. juni 2014

MyLove E

Aisha skriver:

Min søn er snart 4 år og taler ikke så godt da han er ørebarn. ( han har talepædagog på) forleden dag overraskede han mig. Han havde lige været i bad og jeg fandt nogen boxershorts med hulk på. Så sagde vi må hellere gemme din "lillemand" så kiggede han på mig med hans dådyr øjne og sagde Hvorfor? Den er ikke farlig mor jeg små grinte hele dagen. Hvor jeg dog elsker ham så højt.

Hehe SKØNT
Du skal ikke være bange for den

For noget tid siden, var Elias inde ved mormor og skulle så ha skiftet bæe om morgen. Ja og så strittet den som de jo gør engang imellem. Min mor vidste ikke hvad hun skulle gøre, men inden hun nåede at sige eller gøre noget sagde han " den ligge ned lige om lidt mormor "

Der grinte hun også lidt ;-)

Anmeld

1. juni 2014

Misser1989

MyLove E skriver:

Min søn, som godt nok er fyldt 4 år, har også et stort ordforråd. Og har altid snakket meget! Der er enkelte bogstaver han har svært ved og er derfor lige begyndt ved talepædagog. Men synes selv han er så sej til at snakke og sige en masse kloge ting
Når jeg har puttet ham og skal til at gå nedenunder, siger han ofte "mor, nu skal du huske at passe godt på dig selv" så smelter mit hjerte simpelthen

Anmeld

1. juni 2014

MyLove E

Misser1989 skriver:

Min søn, som godt nok er fyldt 4 år, har også et stort ordforråd. Og har altid snakket meget! Der er enkelte bogstaver han har svært ved og er derfor lige begyndt ved talepædagog. Men synes selv han er så sej til at snakke og sige en masse kloge ting
Når jeg har puttet ham og skal til at gå nedenunder, siger han ofte "mor, nu skal du huske at passe godt på dig selv" så smelter mit hjerte simpelthen

Nåhh det er da sødt ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.