Nu gælder det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
6 svar
16 synes godt om
1. juni 2014

MyLove E

Jeg er begyndt at løbe. Jeg har en rute på lige godt 3 km, den går/løber jeg på ca 25-30 min. For at gøre det lidt mere seriøs, vil jeg melde mig til skive-løbet i september. Det skal være den korte rute på 2.7 km. Jeg har et nogen tid der skal nåes, mit mål er at gennemføre med løb hele vejen

Nu skriver jeg her og så kan jeg ikke løbe fra det (hehe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

MyLove E

MyLove E skriver:

Jeg er begyndt at løbe. Jeg har en rute på lige godt 3 km, den går/løber jeg på ca 25-30 min. For at gøre det lidt mere seriøs, vil jeg melde mig til skive-løbet i september. Det skal være den korte rute på 2.7 km. Jeg har et nogen tid der skal nåes, mit mål er at gennemføre med løb hele vejen

Sådan ser min træning ud nu :

Søndag: 2 km gå/løb:-D

Mandag: 4min romaskine, 5min løbebånd, forskellige øvelser på maskiner :-D

Tirsdag: 1.2 gå/løb. Desværre med smerte i skinnebenene :-(

Men ellers generelt stolt af mig selv ;-)

Kom gerne med jeres træning, så vi kan lege sammen og støtte hinanden ;-)

Anmeld

3. juni 2014

esioul

MyLove E skriver:

Jeg står på rulleskøjter og træner crossfit. Har lige været lidt sløset med træning grundet eksamen, men nu er den ovre.

Ruller til og fra job = 8 km.

Anmeld

3. juni 2014

MyLove E

esioul skriver:

Jeg står på rulleskøjter og træner crossfit. Har lige været lidt sløset med træning grundet eksamen, men nu er den ovre.

Ruller til og fra job = 8 km.

Det er sejt ;-);-)

Anmeld

3. juni 2014

Røverdatter

Jeg er også i gang med at løbe igen. Løber hver anden dag ca 3 km. Og cykler 8 km om dagen i hverdagene (til og fra skole). Det føles super rart! Pøj pøj med løb! Det er dejligt at mærke kroppen og røre sig :-)

Anmeld

3. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
MyLove E skriver:

Ville bare lige sige at jeg synes det er super sejt gjort!

Er ikke i tvivl om at du nok skal kunne få trænet dig op til at gennemføre løbet på 2.7 km

- Men husk nu at tage en hviledag en gang i mellem. Ellers ender du bare med at overbelaste din krop, og få skinnebensbetændelse og andre sjove ting

Anmeld

3. juni 2014

MyLove E

TanyaGR skriver:

Ville bare lige sige at jeg synes det er super sejt gjort!

Er ikke i tvivl om at du nok skal kunne få trænet dig op til at gennemføre løbet på 2.7 km

- Men husk nu at tage en hviledag en gang i mellem. Ellers ender du bare med at overbelaste din krop, og få skinnebensbetændelse og andre sjove ting

Tror jeg er ved at få skinnebens betændelse :-(

Men tak for din støtte ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.