Hvornår kunne far mærke babyen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
7 svar
2 synes godt om
1. juni 2014

*Mor Til Albert*

Jeg er nu ikke længere i tvivl om, at jeg kan mærke min baby der ræser rundt inde i maven..
I går aftes var jeg så heldig at mærke blide spark udenpå min mave, men far kunne ikke mærke noget.... Det undrede mig, når jeg selv kunne.

Hvornår kunne jeres mænd mærke babypuf udenpå maven? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

LinLin

Fejl...

Anmeld

1. juni 2014

LinLin

*Heidi* skriver:

Jeg er nu ikke længere i tvivl om, at jeg kan mærke min baby der ræser rundt inde i maven..
I går aftes var jeg så heldig at mærke blide spark udenpå min mave, men far kunne ikke mærke noget.... Det undrede mig, når jeg selv kunne.

17+2

Anmeld

1. juni 2014

*Mor Til Albert*

LinLin skriver:

17+2

Så er det sgu bare fordi, at han har for meget hård hud på de hænder

Anmeld

1. juni 2014

LinLin

*Heidi* skriver:

Så er det sgu bare fordi, at han har for meget hård hud på de hænder

Ikke nødvendigvis

Jeg er i uge 21 nu og har oplevet flere gange han har haft hånden på maven og jeg har mærket hende sparke, men han har ikke mærket noget. Tror vi mærker det tydligere udenpå end de gør fordi vi samtidig mærker det indvendigt ...

Anmeld

1. juni 2014

*Mor Til Albert*

LinLin skriver:

Ikke nødvendigvis

Jeg er i uge 21 nu og har oplevet flere gange han har haft hånden på maven og jeg har mærket hende sparke, men han har ikke mærket noget. Tror vi mærker det tydligere udenpå end de gør fordi vi samtidig mærker det indvendigt ...

Det kan sagtens være.. Men han er ivrig efter at mærke liv, hvilket jeg godt kan forstå.

Anmeld

1. juni 2014

Sandratoft

*Heidi* skriver:

Engang i uge 23, vi mærkede faktisk liv samme dag, lidt sjovt. Men har en foranliggende moderkage 

Anmeld

1. juni 2014

Mor til F

Min moderkage ligger ud mod maven - altså foran, og derfor kan det være sværere at mærke babys puf

Jeg mærkede liv 17 + 6 og far mærkede liv ca 20+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.