Advarsel !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2014

1234rj

Anna2706 skriver:

Jeg tager i babysam i Hillerød i morgen med den, så må jeg se hvad de siger... Men skal lige meget hvad have en barnevogn med hjem igen, så må jeg købe en ny hvis det er det. 

Vil du opdatere når du har været der??:-) har siddet i Tlf kø i 27 minutter til min lokale babysam nemlig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

Anna2706

1234rj skriver:

Vil du opdatere når du har været der??:-) har siddet i Tlf kø i 27 minutter til min lokale babysam nemlig..

Jeg har ringet til dem her til morgen, og jeg skal bare komme ned med selve boksen af barnevognen. Så får jeg en ny uden det giftige på et tidspunkt 

Anmeld

2. juni 2014

Tystys14

1234rj skriver:

De var så søde idag, var ovre og bede om pengene igen, men fik en anden barnevogn i samme prisklasse og 1000kr i tilgodebevis og de beklagede meget. (Måtte også sige til dem jeg godt ved de ikke kan gøre for den blev sat på markedet)  Så ny barnevogn og 1000kr rigere til babysam ting.

det kalder jeg go servic 

Anmeld

2. juni 2014

Tystys14

Anna2706 skriver:

Jeg tager i babysam i Hillerød i morgen med den, så må jeg se hvad de siger... Men skal lige meget hvad have en barnevogn med hjem igen, så må jeg købe en ny hvis det er det. 

Jeg fik også en anden barnevogn af samme model  Samt et tilgodebevis på 1000kr. De beklagede meget de havde solgt mig den, til trods for jeg sagde jeg godt er klar over de ikke vidste det da de solgte den.  Go service 

Anmeld

2. juni 2014

IngenKoPåIsen

NV skriver:

Jeg fik også en anden barnevogn af samme model  Samt et tilgodebevis på 1000kr. De beklagede meget de havde solgt mig den, til trods for jeg sagde jeg godt er klar over de ikke vidste det da de solgte den.  Go service 

Men er den du har fået en Scandia Pace?

Anmeld

3. juni 2014

Tystys14

Malunsesmutti skriver:

Men er den du har fået en Scandia Pace?

Åh mene jeg den hedder ja. Der den grå, hvide og grønne model. 

Anmeld

3. juni 2014

Tystys14

Mor11 skriver:

Har du læst kommentarerne? Én skriver at det kun er lædermodellen problemet er i? Ikke at det nødvendigvis er korrekt, men værd at undersøge inden i bytter måske. Med mindre i har den i læder self 

Havde læst det hele og ja det var/er kun lædermodellen der er giftig. Og desværre lædermodellen jeg havde, det var klart den fedeste af modellerne. Men har bare fået en anden samt 1000kr i tilgodebevis.

fantastisk service i nyk f babysam 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.