Hård mave. Hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
13 svar
1 synes godt om
31. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej piger.
Jeg er 6+2 idag og de sidste dage har jeg simpelthen haft så hård mave.
Jeg led også ufatteligt meget af hård mave i min første graviditet. Og fandt aldrig "kuren" imod det.

Så piger hjælp mig. Hvad har i gjort for at holde gang i maven?
Udover massere af vand og fiber.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

Mor Christa

Jeg fødte sidste lørdag, og fik ikke lavet nummer to før igår. Min sp sagde at jeg skulle spise a38 med kiwier i - det hjalp virkelig! :-)

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Det er da ihvertfald et forsøg værd tak

Anmeld

31. maj 2014

Bissen

Anonym skriver:

Hej piger.
Jeg led også ufatteligt meget af hård mave i min første graviditet. Og fandt aldrig "kuren" imod det.

Sveskejuice har virkelig også været min ven i nøden når det har været allerværst

Anmeld

31. maj 2014

Mor til F

Jeg forsøgte med lidt svesker og sveskejuice - det hjalp lidt, men ikke længe prøvede også HUSK, uden den store effekt. 

Så prøvede jeg blommer i massevis og det begyndte at hjælpe,  kiwi var også godt

Nu er jeg i uge 33 og døjer med det igen desværre er der ikke rigtigt noget der virker

Får desværre mere ondt i maven,  kvalme og nogle gange bliver jeg så dårlig,  at jeg kaster op,  helt automatisk. Øv!

Anmeld

31. maj 2014

Anonym trådstarter

Mettebids skriver:

Sveskejuice har virkelig også været min ven i nøden når det har været allerværst

Jeg kan simpelthen ikke få noget der minder om svesker eller abrikoser ned så det bliver et problem

Anmeld

1. juni 2014

Sjwf

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg spiser husk hverdag på min morgenmad ( havergryn) og har ikke haft problemer med maven siden så det vil jeg klart anbefale

Anmeld

1. juni 2014

L&V

Anonym skriver:

Hej piger.

Movicol og masser af væske hvis det er meget slemt. Evt en magnesia om aftenen inden du går i seng

Anmeld

1. juni 2014

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Movicol og masser af væske hvis det er meget slemt. Evt en magnesia om aftenen inden du går i seng

Må man godt bruge movicol Når man er gravid?

Anmeld

1. juni 2014

stjernehimmel

Hæv fusserne når du sidder på wc.. en lille skammel eller andet under benene.. så er der nemmere gennemgang.. og så kan du slippe for at det går HELT i stå 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.