3. Gang må være lykkens gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2014

Cat93

Sunsmile skriver:

Tillykke, hvor dejligt.
Det er sjovt at skriver det med at du har en god fornemmelse, jeg har også mistet før og sys også jeg denne gang har jeg haft mere ro på og den sidder der i endnu 12+2.
så meget fingre for dig og din gode fornemmelse

hvor dejligt at høre, har ikke været så nervøs som sidste gang stort tillykke til dig også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

Frk.S

Stort tillykke og masser af  for at din lille spire vokser sig stor og stærk til en lækker bebs. 

Anmeld

31. maj 2014

Cat93

Frk.S skriver:

Stort tillykke og masser af  for at din lille spire vokser sig stor og stærk til en lækker bebs. 

mange tak

Anmeld

31. maj 2014

Sunsmile

Cat93 skriver:

hvor dejligt at høre, har ikke været så nervøs som sidste gang stort tillykke til dig også

Tak

Anmeld

31. maj 2014

Mor til F

Cat93 skriver:

Tusinde tak er meget mere rolig denne gang, og har en god fornemmelse i maven så mon ikke den bliver derinde

Jeg krydser alt hvad jeg kan Glæder mig til,  at følge din forhåbentlig voksende mave

Anmeld

31. maj 2014

Cat93

BabyFreia skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg kan Glæder mig til,  at følge din forhåbentlig voksende mave

Tusinde tak

Anmeld

1. juni 2014

Hugoline.

Nu ved jeg ikke hvordan dine tests har set ud dengang spiren ikke holdt ved, men de gange jeg har haft en biokemisk graviditet, har testene aldrig været så positive, som den der, så jeg tror bestemt det er en keeper

Anmeld

1. juni 2014

Cat93

Hugoline. skriver:

Nu ved jeg ikke hvordan dine tests har set ud dengang spiren ikke holdt ved, men de gange jeg har haft en biokemisk graviditet, har testene aldrig været så positive, som den der, så jeg tror bestemt det er en keeper

Sidste gang var min test ikke særlig positiv så håber den bliver derinde

Anmeld

1. juni 2014

Wik

Synes også det ser ud til dit HCG niveau er meget højt især hvis du kun er 5,2. Tillykke og held og lykke med det. Husk når du er fulde seks uger kan du få et lille hjerte at se ved en tryghedsskanning, det er altså en dejlig ting at se, så ved man at man er på rette vej. 

Kryder alt, alle fortjener den gave. 

Kæmpe tillykke

Anmeld

1. juni 2014

Cat93

Wik skriver:

Synes også det ser ud til dit HCG niveau er meget højt især hvis du kun er 5,2. Tillykke og held og lykke med det. Husk når du er fulde seks uger kan du få et lille hjerte at se ved en tryghedsskanning, det er altså en dejlig ting at se, så ved man at man er på rette vej. 

Kryder alt, alle fortjener den gave. 

Kæmpe tillykke

Ja synes også selv at den er meget positiv!
men ved at jeg havde ÆL omkring d. 6-7 maj, så må være 5+3 i dag og testen er taget i går
skal helt sikkert have en scanning så jeg lige ser at alt er ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.