Slimprop gået, uge 33

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
1 svar
0 synes godt om
31. maj 2014

Simona

Hej alle skønne kvinder!

Som førstegangsgravid bliver man let bekymret over det mindste, og det hjælper ikke at jeg tror min slimprop lige så stille er gået den sidste uges tid.
Er i dag 32+5.

Det er som sagt vældig slimet det der kommer ud, og minder (undskyld for det malende billede) om en god snotklat.
Vi ringede til fødegangen for at høre, og de sagde at så længe der ikke var blod med eller jeg havde ondt så skulle vi ikke bekymre os.

Men det gør jeg selvfølgelig alligevel. Erfaringer fra jer modtages med kyshånd, og evt. lidt beroligende ord ville falde på et tørt sted. Hun må IKKE komme for tidligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Simona skriver:

Hej alle skønne kvinder!

Som førstegangsgravid bliver man let bekymret over det mindste, og det hjælper ikke at jeg tror min slimprop lige så stille er gået den sidste uges tid.
Er i dag 32+5.

Det er som sagt vældig slimet det der kommer ud, og minder (undskyld for det malende billede) om en god snotklat.
Vi ringede til fødegangen for at høre, og de sagde at så længe der ikke var blod med eller jeg havde ondt så skulle vi ikke bekymre os.

Men det gør jeg selvfølgelig alligevel. Erfaringer fra jer modtages med kyshånd, og evt. lidt beroligende ord ville falde på et tørt sted. Hun må IKKE komme for tidligt!

Slimproppen kan gendannes og gå flere gange

- Min er allerede gået 2 gange og jeg er 36+5 og viser ingen tegn på nært forestående fødsel, så du kan tage det helt roligt

Desuden har min jm fortalt mig at de er fuldstændig ligeglade med om slimproppen er gået eller ej. De er meget mere interesseret i tegnblødning og sammentrækninger i livmoderen/plukveer/veer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.