kan en æl test vise mulig gravidlitet? Se her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.073 visninger
17 svar
7 synes godt om
31. maj 2014

Mulle0802

Hej,

Jeg ved det er lidt tåbeligt! Her til morgen ville jeg teste (dag 31) så kan jeg ikke finde de æl/g teste jeg købte for 14 dage siden. Jeg kan dog finde nogle æl teste jeg har fra tidligere bestilling. Grunden til jeg gerne ville teste i dag er at vi skal ses med nogle venner i aften og har ellers holdt mig væk fra alkohol, men ville gerne vide om jeg evt. kunne tage en enkelt eller to genstande(vores venner ved ikke vi prøver og næste måned har vi ikke muligheden fordi jeg er bortrejst. Jeg synes æl testen er "næsten" positiv - det er det tætteste jeg har kunne komme på i ægløsningsperioden. Burde den ikke være negativ (så jeg slet ikke var i tvivl) hvis jeg ikke vr gravid? Overvejer at gå op og købe en test, men kan jeg "gemme" min morgenurin et par timer. Hvad synes I og hvad ville i gøre? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

esioul

Trinze86 skriver:

Hej,

Jeg ved det er lidt tåbeligt! Her til morgen ville jeg teste (dag 31) så kan jeg ikke finde de æl/g teste jeg købte for 14 dage siden. Jeg kan dog finde nogle æl teste jeg har fra tidligere bestilling. Grunden til jeg gerne ville teste i dag er at vi skal ses med nogle venner i aften og har ellers holdt mig væk fra alkohol, men ville gerne vide om jeg evt. kunne tage en enkelt eller to genstande(vores venner ved ikke vi prøver og næste måned har vi ikke muligheden fordi jeg er bortrejst. Jeg synes æl testen er "næsten" positiv - det er det tætteste jeg har kunne komme på i ægløsningsperioden. Burde den ikke være negativ (så jeg slet ikke var i tvivl) hvis jeg ikke vr gravid? Overvejer at gå op og købe en test, men kan jeg "gemme" min morgenurin et par timer. Hvad synes I og hvad ville i gøre? 

Ja den kan så

Anmeld

31. maj 2014

stm2812

Trinze86 skriver:

Hej,

Det kan den sagtens, men ville absolut ikke stole nok på den til at tro på det. Skynd dig ned efter en rigtig test og få afklaring

For at den er der

Anmeld

31. maj 2014

Jj1709

Trinze86 skriver:

Hej,

For mig ser din æl test positiv ud, jeg tror ikke en æl test ville være positiv i tilfælde af at du var gravid, det har jeg ihvertfald ikke hørt om at den kan være.. Men er du selv i tvivl, så er der jo ikke andre veje udenom end at købe en test  

Mht din urin tror jeg ikke man opnår et seriøst resultat ved at gemme det 

Altså jeg personligt ville have svært ved at tro jeg var gravid, hvis jeg kunne teste positiv på en æl test, så jeg ville bare vente på min mens, uden at ligge mere i det 

Anmeld

31. maj 2014

esioul

Trinze86 skriver:

Hej,

Den grønne er æl og den blå er graviditetstest

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2014

Mulle0802

Jj1709 skriver:

For mig ser din æl test positiv ud, jeg tror ikke en æl test ville være positiv i tilfælde af at du var gravid, det har jeg ihvertfald ikke hørt om at den kan være.. Men er du selv i tvivl, så er der jo ikke andre veje udenom end at købe en test  

Mht din urin tror jeg ikke man opnår et seriøst resultat ved at gemme det 

Altså jeg personligt ville have svært ved at tro jeg var gravid, hvis jeg kunne teste positiv på en æl test, så jeg ville bare vente på min mens, uden at ligge mere i det 

Tak for dig svar. Tør heller ikke tro på det. Men håber. Men syntes at have hørt at når man er gravid er end LH også forhøjet, som ægløsningstesten jo viser. 

Anmeld

31. maj 2014

Mulle0802

esioul skriver:

Den grønne er æl og den blå er graviditetstest

Uhh jeg tør næsten ikke tro der kunne være et håb. Men ville ikke kunne leve med mig selv hvis jeg drak et par glas i aften og i morgen fandt ud af jeg var gravid. Så for at få ro må jeg nok hellere op og købe en. Ihh hvorfor kan jeg ikke bare finde dem Nogen erfaringer med Nettos eller Lidls? Det er de to butikker der ligger tættest på. 

Anmeld

31. maj 2014

Jj1709

Trinze86 skriver:

Tak for dig svar. Tør heller ikke tro på det. Men håber. Men syntes at have hørt at når man er gravid er end LH også forhøjet, som ægløsningstesten jo viser. 

jeg har personligt bare aldrig hørt om at man kan teste positiv på en æl test, men det kan godt være der er noget med et bestemt hormon de begge kan opfange 

Men jeg synes bestemt du skal få købt en g test, så du kan få vished.. Så  jeg for den er der  

til dig 

Anmeld

31. maj 2014

esioul

Trinze86 skriver:

Uhh jeg tør næsten ikke tro der kunne være et håb. Men ville ikke kunne leve med mig selv hvis jeg drak et par glas i aften og i morgen fandt ud af jeg var gravid. Så for at få ro må jeg nok hellere op og købe en. Ihh hvorfor kan jeg ikke bare finde dem Nogen erfaringer med Nettos eller Lidls? Det er de to butikker der ligger tættest på. 

Smut du op og køb en  glæder mig til update.

Anmeld

31. maj 2014

Lilje82

Din æl test vil blive positiv hvis du er gravid. Jeg synes dog ikke den er positiv, da stregerne skal være mindste lige tydelige. Min æl-test blev helt lilla næsten da jeg tog en før g-test. Og det var teststregen. Men håbet da for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.