Halløj

Så er det vidst ved at være lidt tid siden igen. Tiden flyver afsted og den ene dag tager den anden. Ofte tager jeg mig selv i at overveje, hvor langt jeg er når folk spørger. Her 2. gang går det bare så ekstremt stærkt og jeg nyder graviditeten på en helt anden måde end med min datter

Jeg har desværre været sygemeldt siden uge 17+, hvor jeg blev indlagt. Smerterne er blevet MEGET bedre siden da men jeg døjer desværre med rigtig mange og kraftige plukveer. Det er rart, at der er mulighed for at tage dagene i mit eget tempo, hvor jeg kan tilpasse alt efter, hvor god eller dårlig en dag det er. Nogle dage arbejder kroppen på højtryk med plukveer og smerter.
Jeg har samtidig været til kontrol ved speciallæge grundet min tarmsygdom, hvilket heldigvis ser ud til at være styr på. Hendes bedste bud på smerterne var, at det kunne være tarmene, der bliver presset pga. pladsmanglen. Det er heldigvis til at holde ud og jeg satser på, at det forsvinder igen efter fødslen

Baby mosler dagligt og holder af og til fest derinde. Dog ikke når M! skal mærke :p Det er så hyggeligt at mærke de puf og spark derindefra og storesøster glæder sig ufattelig meget til h*n kommer ud til os

I anledningen af 25+0 var storesøster også med på ugens billede

Hun er så sød til at nusse maven og snakker jævnligt til babyen

Vi ser alle 3 frem til september herhjemme

Hilsen Sara
og nu..... til billederne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld