Til Charlotte.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. marts 2008

st

Hej, er nysgerrig for at høre om du er kommet nærmere mht uddannelse. Har du fået søgt ind?

st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2008

Charlotte_82

Jep det har jeg skam :D og har fået en mail fra dem hvor der står at de har modtaget ansøgningen. Tror jeg sendte brevet til dem d 12 marts eller deromkring så nu skal der bare beståes nogle eksamener til sommer og så håber jeg og beder til at jeg kommer ind. Puha skal vente helt til d 30 juli før jeg får svar...det er godt nok længe synes jeg :'( Hvordan går det med dig? du er vel færdig snart ik? :)

Anmeld

16. april 2008

st

Hej, har desværre først nu set at du havde svaret. Sorry...

Men jo jeg er jo i krig med den kære bachelor opgave. Det er en hård omgang, som sætter mig på prøve dagligt. Jeg er forhåbentlig færdig til sommer. Tør ikke helt tro på det før eksamen er ovre. Er absolut ikke eksamensmenneske, så jeg tvivler altid meget på mig selv.

Men jo, 3½ års studie er snart ovre. Fedt fedt....

st.

Anmeld

18. april 2008

Charlotte_82

Uha spændende med den bachelor opgave :) er sikker på at det nok skal gå. Hvad skriver du om? ihh jeg glæder mig til jeg skal igang med det studie(hvis jeg da kommer ind!!!er så nervøs for om jeg ikke gør :'( ) Sidder lige nu med en dumme dumme dansk stil til på mandag...øvs den er noget møg..men heldigt vi skal skrive den nu og ikke til eksamen, haha :) Hvor omfattende er sdan en bachelor opgave?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.