Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja nu kan jeg snart ikke vente mere til at se lillepigen Er så spændt på hvordan hun ser ud
Er i uge 35+0 og synes 5 uger er mega lang tid
Hvornår fødte i 1 gang og 2 gang?
jeg selv fødte 41+0 sidst, og håber ikke jeg går over denne gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MMOGM skriver: Ja nu kan jeg snart ikke vente mere til at se lillepigen Er så spændt på hvordan hun ser ud Er i uge 35+0 og synes 5 uger er mega lang tid Hvornår fødte i 1 gang og 2 gang? jeg selv fødte 41+0 sidst, og håber ikke jeg går over denne gang
ja vente tiden er ond! jeg fødte 5 dage før termin
mmsoelberg skriver: ja vente tiden er ond! jeg fødte 5 dage før termin
Det må man sige den er
Heldigvis har jeg min søn, som jeg vil nyde fuldt ud inden lillesøster kommer Men hold nu op hvor jeg glæder mig
1.gang 41+42.gang 40+03.gang vides endnu ikke er 34+5 så er også spændt på hvornår det sker.Er ved at nå der til hvor jeg snart ikke orker mere, men har heller ikke tid til baby kommer endnu, mangler lige lidt ting der skal ordnes først
sommerfuglen82 skriver: 1.gang 41+42.gang 40+03.gang vides endnu ikke er 34+5 så er også spændt på hvornår det sker.Er ved at nå der til hvor jeg snart ikke orker mere, men har heller ikke tid til baby kommer endnu, mangler lige lidt ting der skal ordnes først
Håber også det sker lidt før end 41+0 denne gang
Ih hvor spændende, så er vi jo tæt på hinanden
2 gang fødte jeg 8 dage over termin ..
CarinaSB skriver: 2 gang fødte jeg 8 dage over termin ..
Håber godt nok ikke jeg går så længe Hihi
MMOGM skriver: Håber godt nok ikke jeg går så længe Hihi
Det kan jeg godt forstå .. fuck i helved jeg syntes at det var ulideligt :(
Fødte 3 dage før tid 1 gang, og blev sat i gang 2 gang 41+0
ventetiden er ulidelig, kan godt huske den..
Første gang fødte jeg 38+2 , og anden gang 41+0 !!! Hader den ventetid!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128