Ka i se den? (Utydelig test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

En netto skygge streg? 

Ja en test købt i netto= valmed... de er VIRKELIG slemme til at lave tydelige skyggestreger...uden farve i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

cwl

Anonym skriver:

Her efter den har ligget i 10-20 min 

Jeg kan godt se den på de sidste billeder. Håber den bliver tydligere med dagene og det ikke er en bio, nu hvor du bløder lidt.

Anmeld

1. juni 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Ja en test købt i netto= valmed... de er VIRKELIG slemme til at lave tydelige skyggestreger...uden farve i 

Vil du også mene at dette er en netto streg? Det skal lige siges, at den øverste er fra igår, og den nederste er fra i morges... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2014

stm2812

Anonym skriver:

Vil du også mene at dette er en netto streg? Det skal lige siges, at den øverste er fra igår, og den nederste er fra i morges... 

Jeg syntes den ser god nok ud. Har aldrig selv fået en såkaldt nettostreg på mine valmed teste. Men syntes da der bestemt er farve i dem der. 

Et forsigtigt tillykke

Anmeld

1. juni 2014

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Jeg syntes den ser god nok ud. Har aldrig selv fået en såkaldt nettostreg på mine valmed teste. Men syntes da der bestemt er farve i dem der. 

Et forsigtigt tillykke

Ja, det syns jeg nemlig også.. Den fra i morges ( den nederste) så bare først sådan ud efter 30 min... Denøverste  fra igår aftes var først sådan efter en time ... 

Anmeld

1. juni 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Den øverste er IKKE en netto streg.. men jeg kan ikke rigtig se noget på den nederste.. men tror det er grundet min skærm og testens vinkel....

Den øverste er ihvertfald positiv vil jeg mene 

Anmeld

1. juni 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Den øverste er IKKE en netto streg.. men jeg kan ikke rigtig se noget på den nederste.. men tror det er grundet min skærm og testens vinkel....

Også selvom det tog en time at få stregen frem? 

Anmeld

1. juni 2014

stm2812

Anonym skriver:

Ja, det syns jeg nemlig også.. Den fra i morges ( den nederste) så bare først sådan ud efter 30 min... Denøverste  fra igår aftes var først sådan efter en time ... 

Uhh ja når det er over tid er det svært at sige:/ men du kan jo være lang tid om at danne hcg. Håber i hvert fald for dig at den er der

Anmeld

1. juni 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Også selvom det tog en time at få stregen frem? 

Det er jo lidt farligt når det er over tid.. men synes der er fin farve i....

Hvor langt burde du være?

Anmeld

1. juni 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Den nederste efter 30 min

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.