Sagen er den at jeg pt går hjemme på barsel med vores datter på to måneder til og med oktober. Herefter starter jeg op på mit studie igen.
Vi mistede vores første Chinese Crested for to år siden, pga brystkræft. Hun var den perfekte hund til vores familie, og hun nåede desværre kun at blive fire år.
Et par måneder efter vi mistede hende, fik vi en corgi, som vi ret hurtigt måtte af med, da hun var for stor en mundfuld. (Må sande vi ikke havde sat os nok ind i race og hvad den kræver), hun var understimuleret og ødelagde ALT. Hun kom ud på en gård som en af mine venner har, hvor hun nu kan løbe på store plæner og leger med katte og andre hunde. 
Jeg og manden savner utroligt meget en hunds selvskab, men min kære mand er bange for vi ikke kan magte både en baby og hvalp samt en trodsig treårig. Jeg kan sagtens forstå hans bekymring, men er ikke enig. (Vi har allerede set på den dejligste Chinese Crested hvalp) det ville blive endnu en Chinese Crested da vi kender og elsker den race.
Jeg mener netop det bør være nu, imens jeg går hjemme til oktober og har tid til at opdrage hvalpen og gå gode ture med den. Samt at når jeg studere er jeg mere hjemme, end når jeg først begynder at arbejde, og dermed kan give hvalpen en god start til at lære at være alene i kortere tid af gangen.
hvad er jeres erfaringer, med hvalpe og babyer ??? Vil gerne have alt, både det gode og det dårlige. 
Anmeld