Ondt i ryggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. maj 2014

Papillon

Jeg vågnede her til morgen kl. 4.30 med uudholdeligt ondt i ryggen. Smerten sidder i den ene side midt i ryggen (over lænden, under skulderbladet) og er konstant. Den bedste beskrivelse af smerten, jeg lige kan komme på, er som krampe i en muskel, hvor man også lige borer en syl ind 

Nu har jeg vekslet imellem bare at prøve at sove igen, lægge mig ind på sofaen, siddet lidt, stået, strukket ryggen ud, gået tur en halv times tid og taget et par panodil. Det hjælper lige lidt.

Hvad pokker skal jeg gøre? Hvad KAN jeg gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

Michael healer

Papillon skriver:

Jeg vågnede her til morgen kl. 4.30 med uudholdeligt ondt i ryggen. Smerten sidder i den ene side midt i ryggen (over lænden, under skulderbladet) og er konstant. Den bedste beskrivelse af smerten, jeg lige kan komme på, er som krampe i en muskel, hvor man også lige borer en syl ind 

Nu har jeg vekslet imellem bare at prøve at sove igen, lægge mig ind på sofaen, siddet lidt, stået, strukket ryggen ud, gået tur en halv times tid og taget et par panodil. Det hjælper lige lidt.

Kan du få en til at massere dig , der hvor det gør ondt ?

Anmeld

30. maj 2014

Bissen

og du er sikker på, at det ikke kommer fra nyeren? stedet du beskriver kunne godt passe med smerter fra nyren. Hvis det bliver ved, eller bliver værre, ville jeg ringe til fødegangen senere. Man kan ikke gøre så meget ved nyresten (hvis det da er det) når man er gravid, men det er jo godt at vide og måske har de nogle råd til lindring, hvis det faktisk er tilfældet.

Håber det snart går over  

Anmeld

30. maj 2014

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

hej ved ikke hvor langt du er henne. men du skal ses af en læge.Og det skal ikke vente.

God bedring

Anmeld

4. juni 2014

Papillon

Ville lige komme med en opdateringen. Dagen efter jeg skrev denne tråd, blev jeg indlagt med nyrebækkenbetændelse. Medicinen hjalp ikke, så blev akut opereret mod blindtarmsbetændelse. Det var heller ikke det, så i går fik jeg lagt dræn fra højre nyre, da der stod væske i den, som jeg nu skal have siddende indtil fødslen er overstået.

Hermed en opfordring til ikke at tage så let på den slags smerter, som jeg har gjort, og bare henkaste det til "nå ja, jeg er gravid, det er tungt".

Mit tilfælde er tilsyneladende meget sjældent, men en mulig graviditetsbetinget komplikation

Anmeld

5. juni 2014

HB90

God bedring :-)

Anmeld

5. juni 2014

Papillon

Helene Boysen skriver:

God bedring :-)

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.