VenterVanessa skriver:
Puha... For at være helt ærlig, jeg har altid haft en yoyo vægt, da jeg var mindst vejede jeg ca 64 kg, jeg er kun 1.61 høj - og den dag i dag vejer jeg... 81.4 kg. Jeg er i dag 18+0, og ved godt at min graviditet ikke gør mig lettere... Så jeg synes at nu skal jeg være glad for livet og mig selv. Efter fødsel og når min krop er klar selvfølgelig, vil jeg træne og jeg vil spise sundt!
Er der nogle herinde der har erfaringer/råd/billeder hvor man har været stor før og under graviditeten og ellers tabt sig efter? Samler bare inspiration! 
JEg har lige skrevet noget, der forsvandt.
Nå men prøver igen!
JEg vejede 84 kg inden jeg blev gravid, jeg har selv haft en meget yoyo vægt og er 167 ca. JEg tog 23 kg på under graviditet, så endte med en kampvægt på 107 kg!
JEg vejer idag 77 kg, og har gjort det den sidste måned. Den lille er idag 5 1/2 måned.
Første 9 uger tabte jeg 17 kg, og resten tabte jeg med dukan kuren. Da den lille var 13 uger, havde jeg tabt de 23 kg. og har siden tabt de sidste 7. Nu skal jeg til at gøre en indsats til at tabe de sidste 7 kg. :-) Er begyndt at løbe :-)
Jeg har kun ammet i 4 uger. Jeg kan huske hvor ked af det jeg var under graviditeten jeg var, og græd ofte over vægten :-(
her får du et par billeder :
Det giver en ide af vægttabet :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld