Når det virker umuligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. maj 2014

Anonym trådstarter

Kender i det... når ens største drøm bare virker længere og længere væk? Min ALLER STØRSTE drøm er at blive kosmetiker elev... Jeg har været rundt for at aflevere ansøgninger i over 2 år nu i KBH, Vestegnen og Nordsjælland... Det lykkedes bare aldrig, på trods af jeg altid får ros....

Bare lige et øv indlæg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Kender i det... når ens største drøm bare virker længere og længere væk? Min ALLER STØRSTE drøm er at blive kosmetiker elev... Jeg har været rundt for at aflevere ansøgninger i over 2 år nu i KBH, Vestegnen og Nordsjælland... Det lykkedes bare aldrig, på trods af jeg altid får ros....

Bare lige et øv indlæg 

Du kunne måske be om at blive skrevet op ved dem du søger ved, så de kan kontakte dig når de har en elev der er ved at være færdig? Sådan fik min veninde ihvertfald en elevplads som frisør..  

Anmeld

30. maj 2014

klmf

Anonym skriver:

Bare lige et øv indlæg 

Beundrer din tålmodighed, jeg ville slet ikke kunne vente så længe inden jeg fandt på noget andet God jagt, håber det lykkedes for dig

Anmeld

4. juni 2014

Anomse

Det er også mega svært at få en elevplads... Havde en veninde der fik en elevplads efter at ha søgt i 4år... Hun var vildt glad for at være der og blev lovet at kunne blive efter endt uddannelse... Men så 2mdr før hendes sidste dag som elev, fik hun af vide at hun ikke kunne blive.... Og chefen blev hurtigt ret mærkelig og begyndte at opføre sig vildt underligt, som om min veninde pludselig ikke var noget værd mere... Så hun var rigtig ked af at arbejde til sidst og hun endte faktisk med at gå helt ud af kosmetolog branchen efter det... Ved der er andre piger der havde elevplads der som stoppede ret hurtigt fordi chefen udadtil opfører sig som om hun har styr på alt, men det er en helt anden sag....

Bare lige for at sige det ikke altid er lykken at ha en elevplads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.