39+4 uden sunken mave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
7 svar
1 synes godt om
29. maj 2014

ano14316

Ja nu vil jeg da bare lige høre andres erfaringer.. 

Jeg er 39+4 og maven er ikke sunket endnu.. 

Sidst jeg var til jm var 38+1 og baby stod slet ikke fast endnu.. 

Jeg er 2. Gangs gravid og min søn er født 39+2 og stod tidligt fast osv. 

Andre hvor de har været lign? Og hvornår fødte i..? 

Jeg er så utålmodig, glæder mig så meget til at møde den lille fims.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

Hugoline.

Min mave sank aldrig, og hun stod ikke helt fast, da jeg fødte 39+3.

Der skete dog ikke andet end pressefasen tog noget nær en evighed, da hun ikke var helt nede i bækkenet, men fødslen forløb normalt uden komplikationer og varede ca 10 timer.

Anmeld

29. maj 2014

ano14316

Hugoline. skriver:

Min mave sank aldrig, og hun stod ikke helt fast, da jeg fødte 39+3.

Der skete dog ikke andet end pressefasen tog noget nær en evighed, da hun ikke var helt nede i bækkenet, men fødslen forløb normalt uden komplikationer og varede ca 10 timer.

Var det 1. Eller 2. Gang? 

Anmeld

29. maj 2014

L&V

Min den store stod os tidligt fast og fødte 2 dage over termin. Maven sank aldrig. Med den lille kom han aldrig til at stå fast men de hjalp ham ned da de tog vandet og der sank maven omkring uge 38

Anmeld

29. maj 2014

ano14316

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Min den store stod os tidligt fast og fødte 2 dage over termin. Maven sank aldrig. Med den lille kom han aldrig til at stå fast men de hjalp ham ned da de tog vandet og der sank maven omkring uge 38

Hvordan kan det være at de tog vandet så tidligt? 

Anmeld

30. maj 2014

Sara.

I min anden graviditet stod min dreng først fast under selve fødslen.. og maven sank heller ikke inden.

Det sku være normalt for flergangs fødende at baby først står fast lige op til eller under fødslen.

Er gravid for tredje gang og baby står hverken fast eller helt perfekt i bækkenet (lift skævt men med hovedet ned). Så kan gidt føde men hvis candet går i et plask skal jeg ligge mig ned og ringe efter en ambulance /jordemoder.

Havde termin 28 maj og venter og venter

Anmeld

30. maj 2014

ano14316

Sara. skriver:

I min anden graviditet stod min dreng først fast under selve fødslen.. og maven sank heller ikke inden.

Det sku være normalt for flergangs fødende at baby først står fast lige op til eller under fødslen.

Er gravid for tredje gang og baby står hverken fast eller helt perfekt i bækkenet (lift skævt men med hovedet ned). Så kan gidt føde men hvis candet går i et plask skal jeg ligge mig ned og ringe efter en ambulance /jordemoder.

Havde termin 28 maj og venter og venter

Du har nok ret i at det er eget normalt.. er bare sååå utålmodig... 

Anmeld

30. maj 2014

L&V

ano14316 skriver:

Hvordan kan det være at de tog vandet så tidligt? 

Hov han er født til termin maven sank bare i uge 38

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.