Hvor lang tid tog det at blive gravid 2. gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2014

Elvers

Første forsøg både ved 1. og 2. graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

Lrm

Nr 1. 4 forsøg 

nr 2. 2 forsøg ende dig i en spontan abort

nr.3 vi prøver stadig og er igang med 4 forsøg, håber det lykkes denne gang!!

Anmeld

30. maj 2014

Mom2

Hej piger.

Tak for jeres svar, giver lidt forhåbning om, at det nok skal gå nemt med nummer to  
Ved godt det er forskelligt, da mange ting spiller ind, men giver håb, når I er så mange som skriver det gik nemt med at lave nummer to Nu må vi se når vi kommer i gang..

Anmeld

30. maj 2014

miss freja

1. Graviditet kom i 3. Forsøg

2. Graviditet kom i 6. Forsøg 

Anmeld

30. maj 2014

Rødhætte

Christina88 skriver:

Hej mødre.

Vi er så småt begyndt at overveje, at få en mere og har snakket lidt om det herhjemme. Den ene gang vi snakkede, kom vi til at snakke om, om det mon bliver lettere 2. gang end første gang, hvor der gik cirka 6 måneder inden vi ramte plet. Kan ikke lige komme i tanke om et bedre sted, at stille det spørgsmål og håber I vil svare
(ved godt det selvfølgelig variere og der er mange ting der spiller ind..)

Første barn gik der ligesom dig ca 6-7 mdr. Anden gang blev jeg gravid i 3 cyklus 

Anmeld

31. maj 2014

natashalarsen

nr 1. ikke planlagt med eks, så vides ikke med forsøg.
nr 2. prøver stadig på 1 år og 2 mdr stadig ingen gevinst.

Anmeld

31. maj 2014

natashalarsen

nr 1. ikke planlagt med eks, så vides ikke med forsøg.
nr 2. prøver stadig på 1 år og 2 mdr stadig ingen gevinst, så min forlovet og jeg krydser fingere hvergang

Anmeld

31. maj 2014

LilleChelle

Hej mødre.

Vi er så småt begyndt at overveje, at få en mere og har snakket lidt om det herhjemme. Den ene gang vi snakkede, kom vi til at snakke om, om det mon bliver lettere 2. gang end første gang, hvor der gik cirka 6 måneder inden vi ramte plet. Kan ikke lige komme i tanke om et bedre sted, at stille det spørgsmål og håber I vil svare

Ved den første stoppede jeg p-piller d. 15. August og stod med en positiv test d. 15. Februar. 

Ved den anden fik jeg taget min hormonspiral ud 1. december og stod med en positiv test midt i Marts  

Anmeld

31. maj 2014

Clisolka

Christina88 skriver:

Hej mødre.

Jeg stod med en graviditetstest 4 mrd. efter jeg stoppede p-pillerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.