Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Besafe izi sleep har den den mulighed... det har vi været super glade for
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
karisima skriver: Jeg fandt en på gul og gratis så det kan måske lade sig gøre at købe den brugt http://www.guloggratis.dk/barn-baby/bornetransport/autostol/romer/annonce/23489287-roemer-baby-sleeper
Jeg fandt en på gul og gratis så det kan måske lade sig gøre at købe den brugt
http://www.guloggratis.dk/barn-baby/bornetransport/autostol/romer/annonce/23489287-roemer-baby-sleeper
Maja! skriver: Besafe izi sleep har den den mulighed... det har vi været super glade for
FrkRaarup skriver: Har fundet den. Iih.. Den kan kun bruges til 6 måneder... Er nok lidt for nærrig til at five 1700 for noget der ikke kan bruges i længere tid,
Har fundet den. Iih.. Den kan kun bruges til 6 måneder... Er nok lidt for nærrig til at five 1700 for noget der ikke kan bruges i længere tid,
Marts<3 skriver: Man kan leje den i babysam...
Man kan leje den i babysam...
FrkRaarup skriver: Siden findes ikke
Siden findes ikke
Øv nej den er forsvundet siden jeg søgte. Men som en anden skriver kan man leje autostole i Babysam på mdr basis. Så kunne man leje den de første par mdr
FrkRaarup skriver: Gider sku ikke skulle leje hver eneste gang vi skal ud og køre
Gider sku ikke skulle leje hver eneste gang vi skal ud og køre
FrkRaarup skriver: Tak. Kiggede på den da jeg var gravid sidst. Meget lækker sag Der er en der skriver de gerne må ligge i sovestilling i bilen. Kender du noget til det?
Tak. Kiggede på den da jeg var gravid sidst. Meget lækker sag Der er en der skriver de gerne må ligge i sovestilling i bilen. Kender du noget til det?
Nu arbejder jeg med baby udstyr så jeg kender en del til det Hvis autostolen er bygget til det og godkendt i den stilling, så det er babysleeper fra römer og ligende de må ligge i.. alm autostole 0-13 kg er der ikke nogle hvor de umildbart er godkendt i liggeposition.. Besafe's er ihvertfald heller ikke godkendt liggende.. så desværre men medmindre i planlægger mange lange ture, så vil jeg anbefale Besafe's det er rigtigt rart at man har mulighed for at ligge ryggen ned og løsne selen hvis man skal handle og baby er faldet i søvn eller man er selv og har behov for at tage autostolen med
Håber du funder rundt i junglen og finder den bedste autostol til jeres behov.. ellers er du velkommen til at skrive
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128