meget stille bebs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. maj 2014

Anonym trådstarter

Min baby er og har siden uge 14 været ekstremt aktiv hver dag. Igår og idag har jeg virkelig ikke mærket meget til hende..... jeg har mærket, men det kan tælles på 1 hånd,  og det har været i den stille ende når der endelig har været  noget. .. skal jeg vente og se tiden an? Eller skal jeg reagere på det?  Er i uge 27 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2014

Sahara82

Anonym skriver:

Min baby er og har siden uge 14 været ekstremt aktiv hver dag. Igår og idag har jeg virkelig ikke mærket meget til hende..... jeg har mærket, men det kan tælles på 1 hånd,  og det har været i den stille ende når der endelig har været  noget. .. skal jeg vente og se tiden an? Eller skal jeg reagere på det?  Er i uge 27 

Oplevede præcis det samme omkring uge 30. Blev faktisk meget forskrækket. Dog forklarede jordemoderen at det var meget naturligt. Jo længere man kommer hen er det meget normalt baby har nogle sove dage og bare generelt sover længere lure. Men hvis du er meget bekymring, så ring og bliv tjekket. Hellere en gang for meget end for lidt!

Anmeld

29. maj 2014

Kløver

Det er meget normalt, da livmoderen vokser i ryk og samtidig er pladsen ved at være trang, så så længe du mærker liv, er det meget sansynligt forklaringen

Anmeld

29. maj 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg oplevede fuldstændig det samme i uge 28. Jeg fik at vide at det er fordi pladsen begynder at blive noget mere træng, og baby samtidig begynder at sove mere. 

Når det er sagt så synes jeg alligevel du skal ringe hvis du er bekymret. Der er sandsynligvis ikke noget galt, men hellere blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt. 
Og nogle gange så er det altså også bare det lige at blive tjekket der giver en ro nok til at slappe af, og så giver bebs den gas igen. - Det har jeg selv oplevet 2 gange nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.