Pris på fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg har lige fået et tilbud fra en fotograf på billeder til vores bryllup..

Jeg vil have taget billeder af alle gæsterne, parvis dem som er i par selvfølgelig, og så billeder af os på lidt forskellige locations, og så ellers stemningsbilleder fra før, under og efter vielsen..

Min pris lyder på 2000kr er det en okay pris?! Vi får ca 100 redigerede billeder ud af det, men skal så selv få dem fremkaldt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2014

Lililili

Vi har fået en bekendt ( ikke nær bekendt) til det. Han skal være der ca to timer. Inden kirke, i kirke og efter kirke. Vi skal kun have taget billeder ved kirken. Det koster ca 1000- 1500. Så ordner han dem bagefter og vælger et par stykker ud og redigere. Ønsker jer et godt bryllup. 

Anmeld

29. maj 2014

Diana2013

Anonym skriver:

Jeg har lige fået et tilbud fra en fotograf på billeder til vores bryllup..

Jeg vil have taget billeder af alle gæsterne, parvis dem som er i par selvfølgelig, og så billeder af os på lidt forskellige locations, og så ellers stemningsbilleder fra før, under og efter vielsen..

Min pris lyder på 2000kr er det en okay pris?! Vi får ca 100 redigerede billeder ud af det, men skal så selv få dem fremkaldt..

Det var da vildt billigt. Ved ikke om det er noget andet men den billigste til vores dreng på 6 måneder skulle vi give 2000 for billeder på en cd hvor vi fik 15 billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.