Store børn i uge 35

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.165 visninger
10 svar
2 synes godt om
28. maj 2014

Sandratoft

Jeg ved godt det ikke rigtig har noget at sige, men vil alligevel gerne høre fra jer der havde børn med en vægt der var over gennemsnittet i uge 35, om hvad hvad jeres barn blev skønnet til, hvornår i fødte og hvad den endelige fødselsvægt blev til Blev selv scannet 35+1 og baby blev skønnet til 3000 gram  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2014

M (:

Sandratoft skriver:

Jeg ved godt det ikke rigtig har noget at sige, men vil alligevel gerne høre fra jer der havde børn med en vægt der var over gennemsnittet i uge 35, om hvad hvad jeres barn blev skønnet til, hvornår i fødte og hvad den endelige fødselsvægt blev til Blev selv scannet 35+1 og baby blev skønnet til 3000 gram  

Min søn blev skønnet til 2400 i uge 32+33 og 2900 i uge 35. Jeg blev skannet 36+3 (fordi han var skønnet så stor) og der skannede de ham til 2750. Han blev (tilfældigt) født senere samme dag og vejede 2725 gram (: 

Anmeld

28. maj 2014

TbCp

Min datter ville være blevet stor! Hvis jeg var gået til termin.

hun blev født 35+2 og vejede 2670g

Anmeld

28. maj 2014

StudPsyk

Sandratoft skriver:

James blev skønnet til 3000 gram i uge 35. Han er født 41+3 og vejede 4380 gram. Hvis han havde været født til termin havde han nok vejet 4100. 

Uge 37+5 blev han scannet til 3120 gram, men det var vist i underkanten  

Anmeld

28. maj 2014

sandramor

Sandratoft skriver:

Jeg blev scanner hver 14 dag pga graviditets sukkersyge og fordi hun netop var stor....

jeg blev scannet i uge 34+4 og da blev hun skønnet til 3200g  Så hun var stor.... 

Blev så scannet sidste gang i 38+5 hvor de skønnede hende til at veje 3890g.. Fødte et døgn senere og hun vejede 3845g så de ramte ret godt 

Anmeld

29. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sandratoft skriver:

Kan ikke huske skønnene, men under hele forløbet vidste vi han var over gennemsnit, som vi ogsp regnede med. Under fødslen skønnede de til 3800.

Han vejede så 4300 

Hvis du er nervøs pga et større barn vil jeg bare lige sige at de altså stadig er små babyer selvom de runder 4kg  

Anmeld

29. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ka heller ik huske skønnet på alberte, men blev scannet hver 14 dag, fra uge 12 og frem til uge 40+1 hvor hun blev født. 

Vi fik at vide allerede i uge 20, at hun lå en del over gennemsnit, og at hun nok ville veje ca 4 kg ved termin. Hun er født 1 dag efter termin og vejede 3890.

Hun vejede det dobbelte af sin storesøster, hvilket er lidt vildt at tænke på vh stine

Anmeld

29. maj 2014

VIPpigen

Husker ikke hvad min datter er skønnet til i de forskellige uger, men hun er født 35+2 med en vægt på 2880.

Det eneste jeg husker er at ved 20 ugers scanning var hun større end sin termin, og hun sprang kurven ligeså stille, jo længere hen jeg kom... Jeg blev scannet ekstra fordi jeg er på antidepressiv, og der kunne vi se hun stille og roligt voksede over kurven... I september havde hun rykket sin termin en uge, og hun er født start november, med termin i december

Anmeld

29. maj 2014

Sissel

kan ikke huske skønnet i uge 35. Men blev scannet da jeg havde veer og der skønnede de ham til 3500.. Da jeg fødte et par timer senere vejede han 4400. Så det er virkelig kun et skøn!

Anmeld

29. maj 2014

JohanneKR

Jeg blev i uge 36 skønnet til 3100 g. Han blev født i uge 40+6 og vejede 4.700 g. Jeg fik ikke en skræmme og synes ikke fødslen var speciel hård. Og han var stadig min lille baby da han kom ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.