Når mor og far laver børn......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. august 2009

st

Da jeg hentede Mads i dag, kom en af pædagogerne over til mig, da hun lige havde en historie til mig. Hun startede med at sige, med et smil på læben, at vi nok skulle tænke over hvad vi gik og sagde derhjemme. Jeg skal love for, at tankerne lige fløj igennem hovedet. Hvad havde han hørt, hvad kunne det være ?????

Mads havde hjulpet hende med at skære frugt om eftermiddagen. Hun havde spurgt ham om han havde søskende derhjemme. Mads havde ikke anet hvad hun havde snakket om og kiggede bare underligt på hende. Hun spurgte igen, om han havde en lillebror eller lillesøster derhjemme. Mads stod og tænkte lidt. "Nej det har jeg ikke, mor og far har ikke lavet en endnu. "

Jeg kan ikke huske, at jeg har sagt sådan til ham, men vil da ikke afvise at ordene er faldet sådan når vi har snakket om det. Han ved ikke endnu, at han skal være storebror, men han har længe sagt at han gerne vil have en lillebror. Han har tilmed sagt en gang, om vi ikke bare kunne købe en i Bilka, for der havde de alting ovre. Nå ja, en snu lille røver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

Heidi B

Aj en sød historie....
Men ja man skal passe på med hvad man siger...
Kan huske da jeg arbejdede i vuggestue, sagde lille Fabian en dag til mig at hans fars tissemand var den staørste i hele verden....
Faderen måtte indrømme han havde sagt det en dag de var i bad sammen...

Heidi

Anmeld

12. august 2009

Stumpen

De små lus -de hører bare ALT

Anmeld

12. august 2009

Slettet

Heidi Bakke skriver:

Aj en sød historie....
Men ja man skal passe på med hvad man siger...
Kan huske da jeg arbejdede i vuggestue, sagde lille Fabian en dag til mig at hans fars tissemand var den staørste i hele verden....
Faderen måtte indrømme han havde sagt det en dag de var i bad sammen...

Heidi

Jeg er sikker på at Fabian fik en stor is af sin far den dag!

Anmeld

13. august 2009

Charlie

Hihi, de kære små altså!

Marcus fortalte også lystigt farfar i telefonen en dag, at lillebror ikke kan lide cacao, når han kommer ud, han kan kun lide mælk, -fra mors bryster - de små nogen (brystvorterne)  Heldigvis tror jeg ikke, han ved hvordan man forklarer det på engelsek, så han tager den nok ikke med i børnehaven

Knus D

Anmeld

13. august 2009

nilles

Hihi nogle søde historier - især den om Bilka fik mig til at tænke på da vi gik og snakkede om at få den næste.
Victor blev noget ivrig en dag hvor han manglede en at lege med og synes at vi skulle få en baby. Mor her prøvede tålmodigt at forklare at den slags tager lang tid osv osv ind til han afbrød mig med: ''Vi kan da bare bygge en mor''...hi hi nogle gange kunne det være sjovt at være helt inde i deres tankegang

Knus Pernille - der forhåbentlig snart kan aflevere den lillesøster til Victor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.