Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MyLove E skriver: Godaften. Hvis skal lave en vandmelon kage til i morgen aften. Men kan jeg lave den nu??
Godaften. Hvis skal lave en vandmelon kage til i morgen aften. Men kan jeg lave den nu??
Jeg er nysgerrig. Hvad er en vandmelon kage.
L-Lotte skriver: Jeg er nysgerrig. Hvad er en vandmelon kage.
jeg har aldrig selv lavet sådan en kage før, men jeg ville gætte på du godt kunne lave den nu, så længe den står i køleskabet
Ka du sagtens! Men hvis der ska feks chokoladeknapper på, så er det bedst at vente til i morgen, da sukkeret på knapperne, ligsom bliver lidt opløst! X
StineW79 skriver: Ka du sagtens! Men hvis der ska feks chokoladeknapper på, så er det bedst at vente til i morgen, da sukkeret på knapperne, ligsom bliver lidt opløst! X
MyLove E skriver: Det her er en vandmelons kage :-D
Det her er en vandmelons kage :-D
Opskrift, tak
Mor og meget mere skriver: Opskrift, tak
MyLove E skriver: Tak ven Jeg skal ha vaflerør på. Men det vil jeg først gøre inden den skal spises;-)
Tak ven Jeg skal ha vaflerør på. Men det vil jeg først gøre inden den skal spises;-)
Hvis du husker det, vil du så ikke tage et billede i morgen inden du serverer den? Jeg har nemlig ikke set en vandmelonkage med vaffelrør på. Det har altid været frugt/nødder/chokolade.
BabyMus skriver: Hvis du husker det, vil du så ikke tage et billede i morgen inden du serverer den? Jeg har nemlig ikke set en vandmelonkage med vaffelrør på. Det har altid været frugt/nødder/chokolade.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128