Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jubi jææææææ.. Så langt, så godt Men AV! Hvor har jeg fået mange ligament smerter Det havde ellers fortaget sig i ca. Uge 10. Men så skal jeg da lige love for at det kom tilbage... Nogle gode råd til hvordan jeg kan lindre det lidt? Må man bruge varme pude?
Heeeej!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen?
melila skriver: Jubi jææææææ.. Så langt, så godt Men AV! Hvor har jeg fået mange ligament smerter Det havde ellers fortaget sig i ca. Uge 10. Men så skal jeg da lige love for at det kom tilbage... Nogle gode råd til hvordan jeg kan lindre det lidt? Må man bruge varme pude? Heeeej!
Her har jeg kun prøvet med meeeeget dybe indåndinger og som regel går det over efter få min. hos mig. men nu er det også nr. 3 der er på vej, så måske er jeg lidt løs i "elastikken"
Jeg vil tro du godt kan bruge varmepude uden det er farligt, men om det rigtigt virker, det ved jeg faktisk ikke.
Følgende kan måske hjælpe dig:
Varmepude eller kuldepude
Hvis du sidder ned, når smerterne kommer, prøv at skifte position
Gå en stille og rolig tur
Hvil dig så meget som muligt :-)
Christine skriver: Her har jeg kun prøvet med meeeeget dybe indåndinger og som regel går det over efter få min. hos mig. men nu er det også nr. 3 der er på vej, så måske er jeg lidt løs i "elastikken" Jeg vil tro du godt kan bruge varmepude uden det er farligt, men om det rigtigt virker, det ved jeg faktisk ikke.
Haha, det ved jeg nu ikke, men du er nok ikke så pernitten som os førstegangs fødende Jeg prøver varme puden
BabyFreia skriver: Følgende kan måske hjælpe dig: Varmepude eller kuldepude Hvis du sidder ned, når smerterne kommer, prøv at skifte position Gå en stille og rolig tur Hvil dig så meget som muligt :-)
At gå rundt hjælper mig slet ikke, syntes det er værst når man står eller sidder men vil prøve den varmepude der :-) hvad er en kuldepude??
melila skriver: At gå rundt hjælper mig slet ikke, syntes det er værst når man står eller sidder men vil prøve den varmepude der :-) hvad er en kuldepude??
Det er ligesom en varmepude, bare kold i stedet for
Jeg plejer at skifte mellem kold og varm, der synes jeg virker bedst for mig
melila skriver: Haha, det ved jeg nu ikke, men du er nok ikke så pernitten som os førstegangs fødende Jeg prøver varme puden
Det kan også være, eller jeg ved at de sidste to måneder med kæmpe mængder vand i kroppen gør endnu mere ondt
Ok jeg håber du siger til hvis det hjælper
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128