Uge 26+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.962 visninger
6 svar
14 synes godt om
28. maj 2014

Cherrysangel

Ja den vokser og vokser :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2014

Cherrysangel

En lille collage af gravide billeder og mavebilleder ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2014

Mor til F

Smukke mave

Anmeld

28. maj 2014

LinLin

Fine billeder - men synes fokus er for meget på dine bryster frem for maven... (Altså på de to første)

Anmeld

28. maj 2014

Cherrysangel

LinLin skriver:

Fine billeder - men synes fokus er for meget på dine bryster frem for maven... (Altså på de to første)

Mine bryser er også kæmpe store. Kan ikke rigtigt gemme dem og slet ikke i den kjole. Det er ikke menigen at de skal være i fokus. Nu er mine solmærker og den hvide kjole heller ikke med til at skjule dem synderligt og har heller ikke nogen bh på så det virker nok lidt voldsommere på billedet end i virkeligheden.

Men det er nok øjnene der ser, for har ikke hørt det fra andre der har set billedet 

Anmeld

28. maj 2014

LinLin

Mine bryser er også kæmpe store. Kan ikke rigtigt gemme dem og slet ikke i den kjole. Det er ikke menigen at de skal være i fokus. Nu er mine solmærker og den hvide kjole heller ikke med til at skjule dem synderligt og har heller ikke nogen bh på så det virker nok lidt voldsommere på billedet end i virkeligheden.

Men det er nok øjnene der ser, for har ikke hørt det fra andre der har set billedet 

Tror det primært er vinklen...

Og i øvrigt kan det godt være jeg er den første der SIGER det men nægter at tro jeg er den første der SER det!

Anmeld

19. juni 2014

Cherrysangel

LinLin skriver:

Tror det primært er vinklen...

Og i øvrigt kan det godt være jeg er den første der SIGER det men nægter at tro jeg er den første der SER det!

hihi nej det kan sagtens tænkes. Det er meget store bruger en G-skål og den er næsten for lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.