Bekymret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
9 svar
4 synes godt om
28. maj 2014

blomst14

Hej. Jeg testede positiv i lørdags på en clearblue digital test. Er overlykkelig.

Her de efterfølgende dage har jeg prøvet med de der strimmeltest fra nettet, og deer stadig meget svage ..

Men nu syntes jeg de bliver endnu mere svage og utydelige! Og panikken derfor lidt! Er enten 4+0 eller 4+1 tror jeg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2014

esioul

blomst14 skriver:

Hej. Jeg testede positiv i lørdags på en clearblue digital test. Er overlykkelig.

Her de efterfølgende dage har jeg prøvet med de der strimmeltest fra nettet, og deer stadig meget svage ..

Men nu syntes jeg de bliver endnu mere svage og utydelige! Og panikken derfor lidt! Er enten 4+0 eller 4+1 tror jeg!

Det kan jo være en BIO, når du har testet forholdsvis tideligt.

Anmeld

28. maj 2014

Mitlivsommooor

blomst14 skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg smutte en tur ned forbi lægen.

Anmeld

28. maj 2014

Sunsmile

blomst14 skriver:

Er clearbluetesten stadig positiv?

Jeg fik først en tydelig test 4+4, sys de var meget svage både 4+0 og 4+3 og så kom den tydelige så endelig 4+4.

Jeg sys du skal gi den et par dage mere og så evt ta til lægen hvis du er i tvivl. Der er ikke noget værre end at gå og bekymre sig om hvad der nu foregår med din krop.

Anmeld

28. maj 2014

blomst14

Ja tænker også bio, men har ikke blødt eller noget overhovedet... 

Og lægen har selvfølgelig lukket indtil på mandag

Anmeld

28. maj 2014

Rockertand

Kyed skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg smutte en tur ned forbi lægen.

Hvorfor?

Anmeld

28. maj 2014

Mitlivsommooor

Rockertand skriver:

Hvorfor?

Så kan lægen vil fortælle om den er positiv og evt. tage en blodprøve. 

Anmeld

28. maj 2014

Sandratoft

Kyed skriver:

Vent da og se om det er en bio eller ikke, ingen grund til at tage til lægen for at få taget en test man ligeså godt kunne tage derhjemme..

Anmeld

28. maj 2014

Rockertand

Kyed skriver:

Man skal ikke spilde lægetid på at vurdere, om der er 2 streger eller ej, det kan man selv se. Der er heller ingen indikation for at få taget en blodprøve, så man skal blot afvente forløbet for at se, hvilken vej det går.

Anmeld

28. maj 2014

MR-82

Jeg tænker også du skal vente ig se tiden an. Din læge kan alligevel ikke rigtig gøre andet end at teste på samme måde som du selv har gjort. Så må tiden vise om din graviditet udvikler sig:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.