Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
et-ønske skriver: Mandag den 26/5-14 kom vores skønne piger endelig til verden Jeg havde en tid til pks kl 8 og heldigvis var der ingen akutte og jeg kom til med det samme kl 8.54 kom Liv til verden 3850 gr og 53 cm - kl 8.56 kom My til verden 3410 og 53 cm alle er fuldstændig forelskede i de kære små, og det er vi bestemt også - tror ikke jeg kan blive mere lykkelig nu Og så til skønhederne
Mandag den 26/5-14 kom vores skønne piger endelig til verden Jeg havde en tid til pks kl 8 og heldigvis var der ingen akutte og jeg kom til med det samme kl 8.54 kom Liv til verden 3850 gr og 53 cm - kl 8.56 kom My til verden 3410 og 53 cm alle er fuldstændig forelskede i de kære små, og det er vi bestemt også - tror ikke jeg kan blive mere lykkelig nu Og så til skønhederne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med dem!
Havde en lille bitte veninde, der også fik sådan 2 lækre basser for snart 4 år siden. Vh stine
Hvor er de bare helt enormt søde!! Hvem er hvem på billedet?
Tillykke Og dejligt at de alligevel er så "store" nu hvor de er to.
Stort tillykke med dem begge to. Hvor ser de nuser ud og sikke nogle fine navne I har fundet til dem.
Stort tillykke
super flot fødselsvægt, når man tænker at de er to
Stort tillykke med jeres dejlige piger
Og sikke en flot vægt de begge to har, når man tænker på de har været to om at dele.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128