Positiv graviditetstest, men bløder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.628 visninger
6 svar
1 synes godt om
27. maj 2014

Anonym trådstarter

Sidste mandag testede jeg svagt positiv, men begyndte at pletbløde. Testede hver dag, og testen blev mere og mere positiv. Torsdag var testen meget positiv, men blødningen tog til, dog stadig mindre end normal mens. Lørdag var testdag. Testen var meget positiv, men stadig blødning og mens smerter. Har fået lagt fler æg tilbage efter IVF. 

Mandag fik jeg taget blodprøve, med HCG på 560. Så den er meget positiv. Jeg bløder stadig, men kan først blive scannet om 2 uger. Før kan man ikke se om der er et levende foster. 

Er der mon nogen, der har prøvet det samme, og har født? Jeg tvivler på at det går godt, men håber stadig. Har været gennem 9 IUI-D og 6 IVF.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Sidste mandag testede jeg svagt positiv, men begyndte at pletbløde. Testede hver dag, og testen blev mere og mere positiv. Torsdag var testen meget positiv, men blødningen tog til, dog stadig mindre end normal mens. Lørdag var testdag. Testen var meget positiv, men stadig blødning og mens smerter. Har fået lagt fler æg tilbage efter IVF. 

Mandag fik jeg taget blodprøve, med HCG på 560. Så den er meget positiv. Jeg bløder stadig, men kan først blive scannet om 2 uger. Før kan man ikke se om der er et levende foster. 

Er der mon nogen, der har prøvet det samme, og har født? Jeg tvivler på at det går godt, men håber stadig. Har været gennem 9 IUI-D og 6 IVF.

Følger de dig ikke med blodprøve for at tjekke at HCG stiger som det skal?

Anmeld

27. maj 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Skal du ikke ha taget en ny blodprøve.... ? for at se om HCG falder eller stiger?

Håber du slipper med skrækken og der kommer en skøn bebs 

Anmeld

27. maj 2014

Anonym trådstarter

Tak. Jo får taget en blodprøve igen i morgen. Så skulle den gerne være fordoblet. 

Anmeld

27. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Tak. Jo får taget en blodprøve igen i morgen. Så skulle den gerne være fordoblet. 

Det er en god indikator for om det udvikler sig som det skal i hvert fald 

Anmeld

27. maj 2014

fnuggi

håber det hele er som det skal være hos dig 

Anmeld

28. maj 2014

Anonym trådstarter

Fik taget prøve i dag. Den er desværre kun steget til 830. Så vi må bare vente til scanning om 2 uger og krydse fingre  Det bliver 2 lange uger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.