Anglesound

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. maj 2014

Anonym trådstarter

Sorry at jeg er anonym lidt endnu, men tør ikke springe ud før efter NF

Jeg ville lige høre jer der har en Anglesound, hvor tidligt i brugte den og kunne finde hjertelyd ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2014

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Jeg ville lige høre jer der har en Anglesound, hvor tidligt i brugte den og kunne finde hjertelyd ? 

Vi brugte vores dagen før nf (var simpelthen så nervøs for at komme til nf og få at vide at den lille ikke levede! ) og jeg fandt hjertelyd forholdsvis hurtigt. Bare husk at du skal lede meget langt nede og ikke på selve maven som man måske tror. For baby er jo ikke så stor endnu 

Anmeld

27. maj 2014

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Vi brugte vores dagen før nf (var simpelthen så nervøs for at komme til nf og få at vide at den lille ikke levede! ) og jeg fandt hjertelyd forholdsvis hurtigt. Bare husk at du skal lede meget langt nede og ikke på selve maven som man måske tror. For baby er jo ikke så stor endnu 

Jeg er nemlig kun 8+6 og har i dag prøvet min. Og er ret sikker på at det var denne lille jeg hørte. 

Ja, jeg skulle ret langt ned før jeg kunne høre noget, men det er jo klart.

Synes det er lidt vildt jeg kunne høre noget så tidligt 

Anmeld

27. maj 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Med min ældste kunne vi finde hjertelyden omkring 13-14 uger henne - og 14-15 uger med den lille 

Som Wantingbaby2012 skriver, så husk langt nede og ikke direkte på maven + du også kan finde din egen 

Anmeld

27. maj 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Med min ældste kunne vi finde hjertelyden omkring 13-14 uger henne - og 14-15 uger med den lille 

Som Wantingbaby2012 skriver, så husk langt nede og ikke direkte på maven + du også kan finde din egen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.