Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor jeg ikke taber mig. Jeg har i løbet af knap tre år tabt mig ca. 30 kg. men mangler stadig 10 kg. Jeg ved at kroppen holder godt fast i de sidste kg, og derfor har jeg sat alt ind for at få dem tabt - det må jo kunne lade sig gøre. Jeg sløser ikke og snyder ikke, men intet sker.
For et billede af mine typiske dage:
I går var min fastedag, hvor jeg midt på dagen spiste 10 mandler, et æble, en pære og en banan, samt ca to liter vand i løbet af dagen, cyklede 14 km og til aftensmad (faster fra aftensmad til aftensmad) fik jeg tomatsovs med kødboller, mascapone og parmesan. Senere en smoothie af banan, ananas, kiwi og skyr.
I dag har jeg cyklet 5 km og været til en times hatha yoga. Til morgen spiste jeg fire skiver røget laks, to gulerødder, to håndfulde frisk spinat og en tsk dilddressing. Frokosten blev til en smoothie af tre store håndfulde frisk spinat, et stykke ananas, en dl skyr, masser af ingefær og mynte. Til aften skal vi have friske og dampede rødspætter, olie/citron-dressing, avocado, tomat, peberfrugt, gulerødder, agurk og spidskål.
Det er to meget typiske dage. 3-4 gange om ugen går jeg til stram op i fitness centeret (har jeg gjort længe uden at øge vægten på redskaberne, så det er ikke fordi jeg fået flere muskler)
Hvad gør jeg galt? 
Anmeld