Emmaljunga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.798 visninger
13 svar
2 synes godt om
27. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej Er der nogle af jer der har den nye Emmaljunga barnevogn. Altså et af de nye stel ikke det med drejehjul, men de to uden. Jeg kunne godt tænke mig og se billeder af når den er klappet sammen og evt. når den er i en bil. Billeder af emmaljunga combivogn/klapvogn kan jeg ikke bruge til noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen

Anmeld

28. maj 2014

An&Jo

Her er en emmaljunga Big Star suprême pakket i bagagerummet på min Ford Fiesta
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2014

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Her er en emmaljunga Big Star suprême pakket i bagagerummet på min Ford Fiesta

Tak så tror jeg alligevel den bliver for stor til min lille bil

Anmeld

28. maj 2014

An&Jo

Anonym skriver:

Tak så tror jeg alligevel den bliver for stor til min lille bil

Hvilken bil har du da??

Anmeld

28. maj 2014

Chili

Anonym skriver:

Hej Er der nogle af jer der har den nye Emmaljunga barnevogn. Altså et af de nye stel ikke det med drejehjul, men de to uden. Jeg kunne godt tænke mig og se billeder af når den er klappet sammen og evt. når den er i en bil. Billeder af emmaljunga combivogn/klapvogn kan jeg ikke bruge til noget

Hvilken bil har du?
Vi kan få vores ned i en Citroën C3.
Vi har en BSS med alu stel

Anmeld

28. maj 2014

Toeffe87

Har ikke lige billede af den i bilen. Men vi har en big star supreme på alustel og kører i en kia ceed. Altså ikke stationscar modellen men den alm bil.

Anmeld

28. maj 2014

Anonym trådstarter

I får lige et fælles svar, jeg har en Suzuki swift

Anmeld

28. maj 2014

An&Jo

Anonym skriver:

I får lige et fælles svar, jeg har en Suzuki swift

Sådan en havde min søster og daværende svoger også, og de kunne have stellet bagi, og så kassen ind ved siden af på bagsædet.. Men da de så skiftede over til klapvogn kunne den sagtens være der.. Så måske du skal kigge efter en kombi hvis du vil have det hele i bagagerummet??

Anmeld

29. maj 2014

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Sådan en havde min søster og daværende svoger også, og de kunne have stellet bagi, og så kassen ind ved siden af på bagsædet.. Men da de så skiftede over til klapvogn kunne den sagtens være der.. Så måske du skal kigge efter en kombi hvis du vil have det hele i bagagerummet??

Når vi skal ude og kig så må vi prøve nogle i bilen. jeg er ikke helt vild med combivogne, da jeg godt kan lide det lange liggemål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.