Hvornår kunne I mærke baby udenpå maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.235 visninger
7 svar
1 synes godt om
27. maj 2014

Mama2012

Hej

Jeg har først relativt sent her i min anden graviditet kunnet mærke vores lille pige i maven (omkring uge 17), samme tid som med den første 

Jeg kan og ikke huske, hvornår vores søn begyndte at sparke så hårdt, at min kæreste kunne mærke det udenpå maven? Er det først efter uge 20?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2014

mortilsilke

Jeg er 17+6 og kan ihvertfald ikke mærke noget. Jeg ved dog heller ikke om det har noget med min overvægt at gøre. 

Anmeld

27. maj 2014

B&J

jeg kunne først omkring uge 19 fordi jeg var meget overvægtig

Anmeld

27. maj 2014

Kay

i løbet af uge 19+ har jeg mærket det uden på  

Anmeld

27. maj 2014

Trekløver(:

Mama2012 skriver:

Hej

Jeg har først relativt sent her i min anden graviditet kunnet mærke vores lille pige i maven (omkring uge 17), samme tid som med den første 

Jeg kan og ikke huske, hvornår vores søn begyndte at sparke så hårdt, at min kæreste kunne mærke det udenpå maven? Er det først efter uge 20?

Kram

Omkring uge 20.

Anmeld

27. maj 2014

Anonymo

Mama2012 skriver:

Hej

Kram

Farmand mærkede baby 17+6 

Anmeld

27. maj 2014

M (:

Mama2012 skriver:

Hej

Kram

Jeg mærkede liv første gang 18+6 og min kæreste mærkede liv første gang 19+6. 

Anmeld

27. maj 2014

Mor til F

Jeg mærkede bobler 17+6 (når min hånd lå på maven), prinsessens far mærkede liv uden på maven omkring 20+0..Er 1. gangs Nu mærker jeg liv dagligt uden probleer, hun sparker og bokser derud af <3 Er 31+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.