killinger bortgives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2014

B&J

som nogle skriver så er er en masse genbrugs inde på Facebook og ud over genbrugs ting så kan man også ligge dyr der ind og der er sider hvor man kan sælge dyr der inde også håber du kommer af med de smukke dejlige katte, må nok heller holde mig til min frue her hjemme

hvis i har en dyrhandel eller flere så sæt billeder op med nummer til så folk kan se dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2014

Papillon

Swerg skriver:

Uh . Alle de ( ! ) .. 

Undskyld.. Håber du finder et skønt hjem til dem. 

Kan sagtens forstå at det må være drøn irriterende at ha en vildkat som bare ligger ansvar på dig

Der er da ingen grund til at anklage trådstarter for noget. Hun forsøger jo bare at finde hjem til killingerne, så de ikke bliver aflivet. Det fremgår af første indlæg, at det er en af trådstarters bekendte, der har fået killingerne ufrivilligt.

Anmeld

27. maj 2014

Merii

Jeg kunne godt være interesseret hvor bor du henne og hvor gammel er de?

Anmeld

27. maj 2014

Swerg

Papillon skriver:

Der er da ingen grund til at anklage trådstarter for noget. Hun forsøger jo bare at finde hjem til killingerne, så de ikke bliver aflivet. Det fremgår af første indlæg, at det er en af trådstarters bekendte, der har fået killingerne ufrivilligt.

Ej hold da op. Det gjorde jeg da heller ikke...?

det hele kommer bare til at blive læst så negativt når der er sat udråbstegn.. Iøvrigt vil jeg trådstarter alt godt, og troede at hun ville skaffe killingerne nyt hjem kun.. Der stod nemlig noget med "ta endelig moren med også", så jeg ville bare gøre opmærksom på at killinger først måtte tages fra moren efter en hvis alder.. 

Anmeld

27. maj 2014

Swerg

Papillon skriver:

Jeg tror du bliver nød til at læse mine indlæg til TS, inden du anklager mig for at ha anklaget TS ..... 

Anmeld

27. maj 2014

Papillon

Swerg skriver:

Ej hold da op. Det gjorde jeg da heller ikke...?

det hele kommer bare til at blive læst så negativt når der er sat udråbstegn.. Iøvrigt vil jeg trådstarter alt godt, og troede at hun ville skaffe killingerne nyt hjem kun.. Der stod nemlig noget med "ta endelig moren med også", så jeg ville bare gøre opmærksom på at killinger først måtte tages fra moren efter en hvis alder.. 

Så har jeg misforstået dit indlæg. Jeg lod mig provokere af sætningen: "Kan sagtens forstå at det må være drøn irriterende at ha en vildkat som bare ligger ansvar på dig ". 

Ved ikke om det var din hensigt, men den kunne læses meget sarkastisk, og det var egentlig det, jeg opfattede som et angreb.

Hvis jeg har misforstået sætningen, og den er skrevet i oprigtig medfølelse, så beklager jeg meget

Anmeld

27. maj 2014

Swerg

Papillon skriver:

Så har jeg misforstået dit indlæg. Jeg lod mig provokere af sætningen: "Kan sagtens forstå at det må være drøn irriterende at ha en vildkat som bare ligger ansvar på dig ". 

Ved ikke om det var din hensigt, men den kunne læses meget sarkastisk, og det var egentlig det, jeg opfattede som et angreb.

Hvis jeg har misforstået sætningen, og den er skrevet i oprigtig medfølelse, så beklager jeg meget

Det er bare helt okay  

jeg har nemlig selv 2 katte som er sterile. Og har et HAV af vildkatte som elsker vores værksted.. Ville da blive lidt bims hvis det var mig  

intet ondt her.. 

Anmeld

27. maj 2014

Papillon

Swerg skriver:

Det er bare helt okay  

jeg har nemlig selv 2 katte som er sterile. Og har et HAV af vildkatte som elsker vores værksted.. Ville da blive lidt bims hvis det var mig  

intet ondt her.. 

Der kan man bare se, det kan være svært at forstå hinanden over internettet af og til Jeg undskylder selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.