Hcg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. maj 2014

stjernehimmel

svar på min HCG fra fredag viste 39... 

Enten er jeg blevet senere gravid end troet eller osse så er det heller ikke 4 gang der er lykkens gang...

(jeg blir virkelig snart skør og opgiver)

Lægen vil først tag en ny HCG prøve på næste mandag(fik taget i fredags) hvilket undre mig da jeg så ik kan se hvordan han vil se om det måske stiger som det skal....

Til jer der har fået mål HCG på ca 14 dagen(altså 4+) hvor meget var jeres HCG på hvor der blev en bebs ud af det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

esioul

stjernehimmel skriver:

Enten er jeg blevet senere gravid end troet eller osse så er det heller ikke 4 gang der er lykkens gang...

Lægen vil først tag en ny HCG prøve på næste mandag(fik taget i fredags) hvilket undre mig da jeg så ik kan se hvordan han vil se om det måske stiger som det skal....

Til jer der har fået mål HCG på ca 14 dagen(altså 4+) hvor meget var jeres HCG på hvor der blev en bebs ud af det....

Det var på 80. De ser helst det er omkring 100 4+0

Anmeld

26. maj 2014

stjernehimmel

esioul skriver:

Det var på 80. De ser helst det er omkring 100 4+0

Tak for svar... ja det tegner vist ikke alt for godt

Anmeld

26. maj 2014

Kay

da jeg fik taget hcg her sidst, var der 1 uge imellem og der kunne de godt se stigningen var god nok... der er jo nogle der laver hcg langsommere... men det virker som om den er ret lav...  for dig

Anmeld

26. maj 2014

Sunsmile

stjernehimmel skriver:

for dig. Nu må det være din tur!
Men sys nu alligevel også det er lang tid imellem din hcg test hos lægen.

Anmeld

27. maj 2014

Summer2014baby

Ved min første graviditet lå mit hcg omkring uge 4-5 på 1344 ml/ui

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.