Valg af prævention

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. maj 2014

Papillon

Der er heldigvis lidt tid til, at jeg/vi skal tage en beslutning om prævention, men jeg er da begyndt at tænke på mulighederne

Fast forhold, ønsker beskyttelse 1-2 år (regner vi med) og jeg er vist en smule overfølsom over for latex, så almindelige kondomer hæmmer sexlivet.

Hvad ville I vælge og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

Michella2

Papillon skriver:

Der er heldigvis lidt tid til, at jeg/vi skal tage en beslutning om prævention, men jeg er da begyndt at tænke på mulighederne

Fast forhold, ønsker beskyttelse 1-2 år (regner vi med) og jeg er vist en smule overfølsom over for latex, så almindelige kondomer hæmmer sexlivet.

Jeg følger lige med på denne! 

Anmeld

26. maj 2014

Mor til Ella

Papillon skriver:

Jeg har altid været glad for min p-ring

Synes det er fantastisk at man kun skal koncentrere sig om den en gang om måneden

Så det vil jeg anbefale, men det er også en dyre løsning.

Anmeld

26. maj 2014

Bertris

Må også sige jeg var glad for p-ring
Men det var min kæreste desværre ikke  
Men vil sige jeg skal have spiral efter denne graviditet, men det er nok mere til hvis vi snakker mere end 3 år  
ellers var jeg på p-piller hvor jeg havde alarm hver dag, men nøj jeg synes det var besværligt!

Anmeld

26. maj 2014

Tip!

Jeg brugte en overgang p plaster... Det er i den dyre ende, 300 kr næsten for 3 mdr.... 

Plaster på i 7 dage, skift til næste plaster... 

Af med plaster en i uge hvor der er mens... 

super nemt,da jeg ikke er god til de p piller... 

Anmeld

27. maj 2014

Papillon

Tak for svarene, de er noteret

Hvis der er flere bud, så kom endelig med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.