Så blev Mathilde 8 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. marts 2008

Lulle25

Det er helt vildt som tiden går, og hun bliver jo mere og mere skøn for hver dag der går:) Hvad laver I så? Er hjemme på 3. dag og er ved at blive sindsyg over at være hjemme hele tiden :( Men selvfølgelig alt for min pige, det er jo hende der er syg :'( Jeg er jo bare rask smittebære Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2008

Kristina V

Tillykke med de 8 mdr:) Jamen Louise og jeg har været nede i byen og hygge idag:) Så nu har jeg lige gjord klar til vi ska lave pizzaer. Vi har fået dagpleje plads idag':) Seestgårdsvej... fra den 28 april.. så puha det er snart.. Line er begyndt at rejse sig op på føderne ved sofaen8D total kært(L) Håber da snart i bliver raske hje´mme hos jer! det er da ret trist!!

Anmeld

27. marts 2008

Lulle25

Hej du og tak for hilsnen;) det er lidt stille herinde i dag...
Håber i havde en god tur ned i byen?

Puha det lyder til du snart skal aflevere line hvordan har du det med det? Sød hun rejser sig op(L)
knus

Anmeld

27. marts 2008

Kristina V

Jo det var hyggeligt. Var en tur inde på Madam mokka.. Det er jo e fint sted når man har de små med!! Puha kan ikk helt finde ud af hvordan det er.. Ska ringe til dem imorgen, og så sku vi ha et møde, så tror først det går mere op for en der:'( MEn mon ikk det kommer til at gå fint!Det er bare tanke når man nu har været sammen med hende hele tiden!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.