VenterVanessa skriver:
Hej alle i søde damer.
Min kæreste og jeg har begge lagt os en del ud siden vi mødtes, og min graviditet gør mig ihvertfald ikke slankere, derfor har vi valgt at fra D. 1 vil vi gerne prøve at droppe pasta, ris, kartofler og alt brød pånær 2-3 skiver rugbrød til frokost.
Vi har dog stadig 3000kr at gøre med til mad og diverse, og synes det hele bliver så dyrt med alt det salat osv!
Er der ikke nogle der vil prøve at sætte mig ind i en uge for jer der skal tabe sig, gerne alle måltider - og hvor meget i bruger om måneden? 
Personligt er jeg ikke fan af at udelukke noget fra ens kost. Jeg har den filosofi at hvis man spiser alt med måde er det ok.
Men hvis i gerne vil udelukke ris, pasta osv. Kan i jo sagtens spise de samme retter, og så bare f.eks. erstatte ris med fint hakket blomkål (kan hakkes i f.eks. foodprocessor) og pasta kan f.eks. erstattes med squash strimler. I kan bruge jeres kartoffelskræller til at lave strimlerne :-)
Vi er to i vores hjem. Min mand og jeg. Vi har et husholdningsbudet på 4000,- (dækker mad, rengøring, bagepapir og alt til husholdning)
Jeg synes vi lever sundt og varieret. Vi lever efter fødevarestyrelsens anbefalinger, de 10 kostråd :-)
Anmeld