Sundt bugdet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
8 svar
4 synes godt om
26. maj 2014

mortilsilke

Hej alle i søde damer.

Min kæreste og jeg har begge lagt os en del ud siden vi mødtes, og min graviditet gør mig ihvertfald ikke slankere, derfor har vi valgt at fra D. 1 vil vi gerne prøve at droppe pasta, ris, kartofler og alt brød pånær 2-3 skiver rugbrød til frokost. 

Vi har dog stadig 3000kr at gøre med til mad og diverse, og synes det hele bliver så dyrt med alt det salat osv! 

Er der ikke nogle der vil prøve at sætte mig ind i en uge for jer der skal tabe sig, gerne alle måltider - og hvor meget i bruger om måneden? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

debbie19

VenterVanessa skriver:

Hej alle i søde damer.

Min kæreste og jeg har begge lagt os en del ud siden vi mødtes, og min graviditet gør mig ihvertfald ikke slankere, derfor har vi valgt at fra D. 1 vil vi gerne prøve at droppe pasta, ris, kartofler og alt brød pånær 2-3 skiver rugbrød til frokost. 

Vi har dog stadig 3000kr at gøre med til mad og diverse, og synes det hele bliver så dyrt med alt det salat osv! 

Er der ikke nogle der vil prøve at sætte mig ind i en uge for jer der skal tabe sig, gerne alle måltider - og hvor meget i bruger om måneden? 

nu det jo ikke for at virke negativ.. men du er jo gravid så selvfølig tager du på .. 

misforstår jeg dig når jeg høre i mine øre du vil tabe dig ?

eller vil i bare leve sundere ?

Anmeld

26. maj 2014

mortilsilke

debbie19 skriver:

nu det jo ikke for at virke negativ.. men du er jo gravid så selvfølig tager du på .. 

misforstår jeg dig når jeg høre i mine øre du vil tabe dig ?

eller vil i bare leve sundere ?

Jeg er i forvejen overvægtig, ca 15 kg for meget. Jeg vil leve sundere, desuden har jeg diabetes type 1, så vil også gerne mindske mit kulhydratindtag pga min sygdom. 

Når jeg engang har født, vil jeg gerne ned på 53 kg og der er laaaang vej. :-)

Anmeld

27. maj 2014

mortilsilke

Opper den lige 

Anmeld

27. maj 2014

B&J

jamen alm morgen mad.

formiddagsmad noget knækbrød med 1 frugt evt grønt.

middags rugbrød med noget til

eftermiddag det samme eller en hjemmelavet brød eller bolle der er sundt + grønt + frugt.

aftensmad stedet for pasta ris osv er det jo rodfrugt og salat.

senaften det samme som formiddag og eftermiddag

vi er 2 voksende og 1 barn og lever for 3000kr i bad og vi spiser dog pasta og kartofler men vi får grønt til og vi køber og finder det tit på tilbud.

Anmeld

27. maj 2014

Marts<3

Jeg har feks lige været i Rema1000 i dag. Og har altid billigt grønt. Har bla. købt et salathoveds til 5kr

Anmeld

27. maj 2014

EnGodMor

Min bror og jeg ville os tabe os, og var til foredrag om det. 

Det er ikke så meget et spørgsmål om hvad man spiser, det er et spørgsmål om mængden man indtager. 

Selvfølgelig skal man ikke spise søde sager, som slik chips kager osv. 

Og aftensmaden har bedst af at bestå af salat og kød. 

For os hjælpe det med det råd til fik, med at man kun spiser en gang ved hvert måltid. 

Anmeld

27. maj 2014

HB90

VenterVanessa skriver:

Hej alle i søde damer.

Personligt er jeg ikke fan af at udelukke noget fra ens kost. Jeg har den filosofi at hvis man spiser alt med måde er det ok. 

Men hvis i gerne vil udelukke ris, pasta osv. Kan i jo sagtens spise de samme retter, og så bare f.eks. erstatte ris med fint hakket blomkål (kan hakkes i f.eks. foodprocessor) og pasta kan f.eks. erstattes med squash strimler. I kan bruge jeres kartoffelskræller til at lave strimlerne :-) 

Vi er to i vores hjem. Min mand og jeg. Vi har et husholdningsbudet på 4000,- (dækker mad, rengøring, bagepapir og alt til husholdning) 

Jeg synes vi lever sundt og varieret. Vi lever efter fødevarestyrelsens anbefalinger, de 10 kostråd :-) 

Anmeld

27. maj 2014

stjernehimmel

VenterVanessa skriver:

Hej alle i søde damer.

Frost grøntsager er nemt og billigt og ofte lige så godt som frisk...

Salat er ikke super mættende, jeg plejer at lave salat af grøntsager... 

Vi har samme beløb til 3 mennesker hvor det både er mad og ting til hygiejnen osv der også skal være råd til..

Det går, men jeg køber os kød der er ved at løbe på dato som ryger i fryseren :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.