Juhuuu! Endelig offentlig gjort! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.700 visninger
21 svar
36 synes godt om
26. maj 2014

mpr

Ja i lørdags blev manden min og jeg gift! Har haft så svært ved at holde det hemmeligt, men det er gået og reaktionen fra hele familien da de fandt ud af det var fantastisk - min mor startede med at tude af glæde da hun fik det afvide

På trods af at intet rigtig har ændret sig imellem os så kan vi begge dog alligevel mærke der er sket et eller andet, familie følelsen som vi ellers har haft i flere år nu, skinner virkelig igennem nu hvor vi er blevet gift Kunne ikke forestille mig nogen anden at skulle dele min fremtid med

Og så vil jeg gerne dele lidt billeder !
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

Babydrøm

Chel92 skriver:

Ja i lørdags blev manden min og jeg gift! Har haft så svært ved at holde det hemmeligt, men det er gået og reaktionen fra hele familien da de fandt ud af det var fantastisk - min mor startede med at tude af glæde da hun fik det afvide

På trods af at intet rigtig har ændret sig imellem os så kan vi begge dog alligevel mærke der er sket et eller andet, familie følelsen som vi ellers har haft i flere år nu, skinner virkelig igennem nu hvor vi er blevet gift Kunne ikke forestille mig nogen anden at skulle dele min fremtid med

Fantastisk! Stort tillykke

Anmeld

26. maj 2014

mpr

Babydrøm skriver:

Fantastisk! Stort tillykke

Mange tak

Anmeld

26. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Stort tillykke

Anmeld

26. maj 2014

Kay

stort tillykke 

sjovt det du skriver med at selvom intet er ændret er det det alligevel... sådan har jeg også haft det efter vi blev gift 

Anmeld

26. maj 2014

mpr

MoarHvidovre skriver:

Stort tillykke

Mange tak

Anmeld

26. maj 2014

mpr

stort tillykke 

sjovt det du skriver med at selvom intet er ændret er det det alligevel... sådan har jeg også haft det efter vi blev gift 

Mange tak

Ja det er lidt underligt at på trods af at det eneste man egentlig har gjort er at skrive under på et stykke papir og og lytte til en fra borgmesterkontoret der lige kort vier en, at så alligevel kan det give en følelse af at ens følelser for hinanden er vokset

Men også bare det at jeg nu deler navn med ham giver sådan en varm følelse inden i  

Anmeld

26. maj 2014

Jj1709

Chel92 skriver:

Stort tillykke med brylluppet, Sikke smuk du er i din flotte kjole 

Anmeld

26. maj 2014

mpr

Jj1709 skriver:

Stort tillykke med brylluppet, Sikke smuk du er i din flotte kjole 

Mange tak

Anmeld

26. maj 2014

MyLove E

Stort tillykke ;-) Holstebro ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.